انجام بیش از ۱۴ هزار بازرسی از اصناف خوزستان/ ۵۴۶ واحد پلمب شدند

رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به انجام بیش از ۱۴ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی استان گفت: ۵۴۶ واحد به دلیل رعایت نکردن بهداشت پلمب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به انجام ۱۴ هزار و ۷۸۵ بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف در استان از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون، گفت: ۱۱ هزار و ۴۸۰ واحد تذکر دریافت کردند و از ۶۴۰ واحد نیز تعهد گرفته شد.

او با بیان اینکه ۵۴۶ واحد صنفی متخلف در مدت مذکور به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه بهداشتی در این شرایط حساس و سخت کرونایی پلمب شده اند، افزود: گشت‌های مشترک با حضور بازرسان سازمان صمت استان، بهداشت، اماکن نیروی انتظامی تشکیل شد و از اصناف بازرسی شد.

نظری با بیان اینکه براساس اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا تنها اصناف گروه یک شامل؛ نانوایی‌ها و واحد‌های صنعتی عرضه کننده مواد خوراکی می‌توانند فعالیت کنند و سایر اصناف باید تعطیل شوند، اظهار داشت: ۲ تالار و یک کافه باغ در بهبهان به دلیل بی توجهی به اصول بهداشتی در بازرسی مشترک سازمان صمت و نیروی انتظامی و فرمانداری بهبهان پلمب و برق آن‌ها نیز قطع شد.

خوزستان برای سومین بار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و طبق اعلام ستاد استانی با تعطیل شدن اصناف و بازار به غیر از واحد‌های صنفی گروه یک تلاش می‌شود از تجمع و تردد مردم در سطح شهر جلوگیری شود، همچنین شرکت توزیع برق اهواز نیز ۲ هفته است تلاش دارد که هر روز با قطع برق در ساعت ۱۹ در مناطق پرتردد و بازارچه‌ها از تردد و تجمع مردم در بازار و مناطق شلوغ جلوگیری کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.