سرپرست فر‌مانداری بندر ماهشهر:

کشاورزی نقش مهمی در توسعه پایدار و اشتغال در بندرماهشهر دارد

بندری گفت: توجه به بخش کشاورزی نقش مهمی در توسعه پایدار بندرماهشهر و ایجاد اشتغال ایفا می‌کند.

فریدون بندری سرپرست فر‌مانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای جهاد کشاورزی شهرستان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در شهرستان تولید محصولات کشاورزی نسبت به سال‌های گذشته افزایش کمی و کیفی داشته است.

او با تقدیر از اهتمام ویژه اعضای شورای جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به رفع مشکلات این بخش و انجام اقدامات اجرایی و عملیاتی در توسعه و پیشبرد اهداف بخش کشاورزی و رفع برخی معضلات موجود، افزود: یکی از مهمترین اهداف ما در بحث توسعه پایدار شهرستان و اشتغالزایی، بخش کشاورزی است و بحمدالله بندرماهشهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای برخوردار بوده و در تصمیمات بلندمدت ما توجه ویژه‌ای به آن خواهد شد.

ابراهیم آریازنگنه معاون فرماندار بندرماهشهر اظهار داشت: وضعیت حوزه کشاورزی شهرستان در ابعاد مختلف اعم از میزان سهمیه موجود، عمده جذب آنها، کمبود‌های موجود و سایر موارد مرتبط به صورت پیوسته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مطرودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیان کرد: آمار کلی میزان کشت پارسال و امسال نسبت به سال‌های ماقبل آن افزایش کمی و کیفی در محصولات کشاورزی را نشان می‌دهد که باعث امیدواری ما در رشد و توسعه این بخش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.