۲ مصدوم در ۲ حادثه انفجار در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت و سوختگی دو نفر در اصفهان بر اثر انفجار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه انفجار در منزل مسکونی در اصفهان گفت: این حادثه ساعت دو و ۶ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

او با بیان اینکه حادثه انفجار در لنجان شهر ورنامخواست اتفاق افتاده است، ابراز داشت: علت وقوع این حادثه نشت گاز بوده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام یک کد اورژانس به محل این حادثه تصریح کرد: در این حادثه یک مرد ۴۸ ساله دچار ۵۴ درصد سوختگی درجه دو و آسیب به اندام بود که برای انجام مراحل درمان به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

۲۰ درصد سوختگی یک تبعه خارجی بر اثر انفجار در اصفهان

او همچنین به حادثه انفجار دیگری اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت یک و ۴۹ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با بیان اینکه این حادثه بر اثر نشت گاز اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این حادثه در اصفهان، خیابان رکن الدوله رخ داده است.

او با اشاره به اعزام یک کد اورژانس به محل این حادثه ابراز داشت: در این حادثه یک مرد تبعه خارجی با ۲۰ درصد سوختگی درجه یک و دو و آسیب به سر به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.