رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی و تحقق عدالت آسان برای آحاد مردم از اهم برنامه‌ها و راهبرد‌های دستگاه قضایی در دوران تحول است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی آوج و آبگرم، گفت: تمامی قضات و کارمندان دستگاه قضایی باید در جهت اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای رسیدن به اهداف و چشم انداز ترسیم شده تلاش کنند.

مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: رفتار و برخورد کارکنان با مراجعان به دستگاه قضایی باید مطابق با اخلاق اسلامی، کرامت مداری و مهربانی در عین رعایت قانون باشد.

وی بر برخورد قاطع با جرائم خشن و جرائم مخل امنیت و آرامش مردم در کلیه حوزه‌های قضایی استان تاکید کرد و افزود: دفاع از آزادی‌های مشروع و احیای حقوق عامه و رسیدگی عادلانه به تظلمات و شکایات مردم از وظایف اصلی دستگاه قضایی است.

مقام ارشد قضایی استان در این بازدید، علاوه بر ارزیابی و مشاهده روند خدمات رسانی با کارکنان قضایی و اداری و تعدادی از مراجعان به گفتگو پرداخت و پس از استماع موارد مطرح شده دستور‌هایی را به منظور برطرف کردن موانع صادر کرد.

ضمنا در بازدید میدانی از نزدیک مشکلات حریم رودخانه‌های خره رود و اوج چای مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص رفع مشکلات حریم رودخانه، کارگاه‌های ماسه شویی، دوربرگردان‌های جاده در محل روستای نجف آباد و بازار آهن کاوه نیز پیگیری‌ها و دستور‌های لازم به منظور احیای حقوق عامه صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از روند اتمام پروژه سد بزرگ نهب بازدید کرد و مقرر گردید، رسیدگی به تعارضات اراضی موسوم به شیزر با سرعت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.