جعفری خبرداد؛

کمیته امداد ٣٠٠ مشاور در بدنه‌ خود دارد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: ٣٠٠ مشاور در کمیته امداد داریم که تحصیلات مشاوره‌ای دارند و اغلب جوان هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد در آیین رونمایی از مراکز نیکوکاران و مشاوران اظهار کرد: خدمات مشاوره‌ای در کمیته امداد توسعه بیشتری پیدا می‌کند و بیشتر زیر نظر مقدمات سازمان نظام روان شناسی قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه ما در کینه امداد به دو جهت مهم خدمات مشاوره ارایه می‌کنیم، گفت: یکی بافت کمیته امداد است که مملو از زنان و کودکان و نوجوانان است و این قشر که عملا آسیب دیده هم هستند نیاز به خدمات مشاوره دارند.

جعفری ادامه داد: توانمندسازی بدون نگاه مشاوره‌ای ممکن نیست و بنابراین در سرفصل مهم خدمات امداد ارایه خدمات مشاوره‌ای قرار دارد.

معاون امور فرهنگی با بیان اینکه ٣٠٠ نفر مشاوره داریم که تحصیلات مشاوره‌ای دارند و اغلب جوان هستند، افزود: قریب به اتفاق این مشاوران خانم هستند به دلیل اینکه بافت قشر کمیته امداد بیشتز زنانه است.

جعفری ادامه داد: تلاش می‌کنیم مراکز مشاوره تبدیل به کلینیک شود.

او با بیان اینکه ٧۶٠ شاخه و مدیریت امدادی در کمیته امداد داریم، افزود: تلاش می‌کنیم استعداد مشاوره‌ای را هم افزایی و تجمیع کنیم و به موازات آن انجمن مددکاران و مشاوران نیکوکاران ایران تحت سازمان نظام روان شناسی است از کمک مشاوران هم در این زمینه بهره‌مند شود.

معاون امور فرهنگی گفت: برنامه مفصلی داریم که از بدنه دانشجویی کمیته امداد که ٨٠ هزار نفر هم هستند استفاده کنیم و استعدادیابی کنیم که افرادی که در این حوزه‌ها مشغول تحصیل هستند را در این مراکز مشاوره جذب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، مدد جو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار