کاپیتان تیم ملی واترپلو:

انگیزه بازیکنان با حضور چیریچ در ایران بیشتر شد

حامد ملک خانبانان گفت: حضور چیریچ، سرمربی تیم ملی واترپلو باعث افزایش انگیزه بازیکنان تیم ملی شده است.

حامد ملک خانبانان، ملی پوش واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: چیریچ، سرمربی صربستانی  تیم ملی واترپلو به ایران آمده است. طبق برنامه ریزی بعد از برگزاری لیگ برتر، اردوی  تیم ملی واترپلو  به صورت فشرده  با حضور چیریچ برگزار خواهد شد. حضور چیریچ در ایران یک اتفاق بسیار خوب است که روی روحیه و عملکرد بازیکنان اثر مثبتی می‌گذارد.  

او در ادامه عنوان کرد: فدراسیون باید برای مسابقات پیش روی تیم ملی واترپلو حمایت بیشتری کند. رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تا کنون به خوبی از تیم ملی حمایت‌های لازم  را کرده است.   

ملی پوش واترپلو گفت: متاسفانه ما حضور در المپیک را از دست دادیم و البته برای من واضح بود که قزاقستان با قدرتی که در فدراسیون جهانی دارد، حضور در المپیک را برای خودش رقم می زند. شیوع کرونا برای برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو شرایط خاصی را به وجود آورده است. فدراسیون جهانی، قزاقستان را به عنوان تیم اول آسیا راهی المپیک کرد.  

او در ادامه اظهار کرد: تیم ملی واترپلوی ایران بیش از یک سال برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو تمرین کرده بود. تیم ملی به علت همه گیری ویروس کرونا حدود یک سال تمرین نداشت و بازیکنان به صورت فردی تمرینات خود را دنبال می‌کردند. در این مدت بازیکنان تیم ملی از نظر روحی آسیب دیدند.  

ملک خانبانان گفت: اردوی‌های منظم  تیم ملی از سال جدید آغاز می‌شوند. ما رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی ساحلی  را پیش رو داریم، اما تاریخ آن‌ها مشخص نیست.  نزدیک‌ترین مسابقه‌ای که پیش رو داریم، رقابت‌های قهرمانی آسیا است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.