معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت:واکسن فقط در پایگاه‌هایی که تعیین شده تزریق خواهد شد و در هر شهرستان یک پایگاه برای این امر در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در نشست هماهنگی واکسیناسیون کرونا استان بیان کرد: میزان واکسن‌هایی که اختصاص به استان دارد در آینده بیشتر خواهد شدو  واکسن فقط در پایگاه‌هایی که تعیین شده تزریق خواهد شد و در هر شهرستان یک پایگاه برای این امر در نظر گرفته شده است.

حبیبی افزود: بر اساس جمع بندی جامع و کامل در ۳روز گذشته به واسطه تلاش و اقدام و اهتمام کادر درمان و همراهی مردم یک مورد فوتی ثبت شده و اگر مردم پای کار باشند می‌توانیم بیماری کرونا را کنترل کنیم.

وی گفت: نظارت‌ها سخت است در حالی که بیش از ۹۵ درصد بازار به موقع تعطیل می‌شود و تردد‌ها باید بصورت جدی کنترل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: واکسن در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روند کنترل را تسریع می‌کند. 

حبیبی عنوان کرد: واکسن به تناسب نزدیکی افراد به کرونا و اولویت بندی‌های مدنظر وزارت بهداشت توزیع شده و در فاز اول تزریق واکسن هستیم و اولویت اول کادر درمان هستند.

حبیبی با اشاره به برخی مشاغل و اقشار جهت اولویت بندی تزریق واکسن کرونا اضافه کرد: سالمندان و غسال‌ها باید در اولویت قرار بگیرند، همچنین فعالان طرح شهید سلیمانی هم در این اولویت بندی باید لحاظ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.