زنگ جشن نيكوكاري در دبیرستان شهدای فرهنگی تاکستان به صدا درآمد تا دانش‌ آموزان و خيرین با كمك‌هاي خود جوانه لبخند را در دل‌های همنوعان نيازمند بكارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، با حضور دکتر نصرت ا... طاهر خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان، محمدرضایی رئیس کمیته امداد امام (ره)، حاج مسعود رحمانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تاکستان، مدیر، معاونین و معلمان دبیرستان شهدای فرهنگی، زنگ جشن نیکوکاری طنین انداز شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان گفت: این مراسم در دبیرستان شهدای فرهنگی تاکستان برگزار شد و خیرین و دانش آموزان تاکستان با شرکت در جشن نیکوکاری و کمک به همنوعان نیازمند، می‌خواهند به جامعه درس همدلی، نوعدوستی و کرامت بدهند.

محمدرضایی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد خدمت گذار نیازمندان هستند، اضافه کرد: امسال جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه روز سیزدهم اسفند ماه در مدارس، چهاردهم در پایگاه‌های مستقر در سطح شهر و پانزدهم در میعادگاه مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان افزود: ما دارای ۶۴۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد شهرستان تاکستان هستیم که امسال ۲۰۰ نفر نیز به صورت موردی که بی بضائت بودند و گوشی هوشمند برای شرکت در برنامه شاد آموزش وپرورش نداشتند به کمیته امداد مراجعه نمودند.

محمدرضایی ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا و با توجه به تغییر سیستم آموزشی و ورود به برنامه شاد و با همکاری آموزش و پرورش و خیرین ۲۵۰ گوشی هوشمند و تبلت تهیه و تحویل دانش آموزان نماییم، در همین راستا ۴۰ تبلت نیز توسط خیرین محترم خریداری شده که در اسرع وقت به دانش آموزان نیازمند تحویل داده خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه وام‌های بدون بهره از ۳ میلیون تا سی میلیون به خیرین پرداخت می‌گردد تا گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند خریداری نمایند.

او ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شهروندان می‌توانند به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۸۴۹۹۰، شماره حساب بانک کشاورزی ۱۳۷۳۱۴۴۹۰ و سامانه آنی پرداخت با تلفن همراه #۲۸۶*۸۸۷۷*کمک‌های نقدی خود را به حساب کمیته امداد واریز و یا با شماره تلفن ۳۵۲۲۲۵۶۸ مشارکت‌های مردمی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار