نوید جهش بودجه شهرداری ساوه

شهردار ساوه گفت: انشاءالله با مشارکت مردم سال آینده جهش صد درصدی در بودجه اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حسینی شهردار ساوه گفت: این نوید را به شهروندان عزیز ساوجی می‌دهیم که انشاءالله در سال آینده با مشارکت همه مردم با جهش صد درصدی در بودجه بتوانیم تحولات گسترده‌تری در شهر رقم بزنیم و اقشار مختلف شهر در سطح بیشتری از خدمات مدیریت شهری بهره‌مند شوند.

حسینی افزود: امسال با بودجه ۲۵۰ میلیاردی و توان اقتصادی پایین با وجود مشکلات شهر را مدیریت کرده و پروژه‌های خوبی را به ثمر رساندیم که تحقق این مهم در سایه الطاف الهی و حاصل نیت پاک و دعای خیر مردم و برکت خون شهدا بود و موجب تغییر و تحولاتی در شهر شد.

او اضافه کرد: بودجه حدود ۲۵۰ میلیاردی امسال شهرداری ساوه در مقایسه با بودجه ۲۰۰ میلیاردی سال ۹۵ با توجه به کاهش شدید درآمد از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده و تورم قابل توجه ناشی از تحریم‌ها، باید هزار میلیارد تومان می‌بود تا ما با قدرت اقتصادی بودجه سال ۹۵ شهرداری عمل می‌کردیم.

شهردار ساوه با اشاره به اینکه دوره پنجم مدیریت شهری ساوه دوره بحران‌ها بود به طوریکه در ابتدای فعالیت این دوره بسیاری گمان می‌کردند که شهرداری توان مواجهه با این بحران‌ها را نخواهد داشت و ادامه راه غیر ممکن خواهد بود بیان کرد: سال ۹۶ با تلاش و تدابیر صورت گرفته و جایگزین منابع جدید وضعیت بحرانی مدیریت شد.

او ادامه داد: در دوره پنجم شورای اسلامی از طرفی سهم شهرداری ساوه از عوارض مالیات بر ارزش افزوده نسبت به دوره گذشته به کمتر از ٥٠ درصد کاهش یافت و از طرفی هزینه‌های نگهداری و توسعه شهر و پرداخت حقوق کارکنان ناشی از تورم قیمت‌ها در تحریم‌ها به بیش از پنج برابر افزایش یافت، اما با تلاش همدلی و همکاری مجموعه مدیریت شهری بحران‌ها یکی پس از دیگری مدیریت شد.

حسینی ابراز کرد: در سال ۹۷ پروژه‌های خوبی مانند احداث کمربندی ها، زیبا سازی مبلمان شهری، شهرک صنوف مزاحم، اجرای فاز نخست طرح مسجد تا مسجد، احداث شهرک بازیافت، توسعه فضای سبز و ... را در شهر آغاز کردیم که با تحریم‌های ظالمانه مصادف شدند.

او افزود: در سال ۹۸ هم پس از تورم اقتصادی با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم، اما با وجود همه این بحران‌ها پروژه‌های زیرساختی خوبی در شهر آغاز شد و ماهیت این پروژه‌ها این بود که برای اولین بار در شهر صورت می‌گرفت.

شهردار ساوه اظهار کرد: پروژه‌هایی که سال‌ها در طرح‌های جامع و تفصیلی شهر پیش بینی شده، اما به علل مختلف اجرا نشده بود، با انسجام همدلی و همکاری و حمایت مجموعه استانداری، نماینده مردم، فرمانداری، دستگاه قضایی، امام جمعه و شورای اسلامی شهر پس از سال‌ها به ثمر رسیدند.

او تاکیدکرد: تلاش متعهدانه نیرو‌های شهرداری در این مدت بسیار جذاب بود به طوری که در این شرایط سخت بیش از گذشته خدمات به مردم ارائه کردند و این خدمات در ذهن مردم عزیز خواهد ماند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.