علیرضا دبیر در جمع کشتی گیران اردونشین عنوان کرد؛

مراقب اینستاگرام باشید و به حاشیه نروید/ همه باید در انتخابی شرکت کنند

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به آزاد و فرنگی کاران گفت: مراقب صفحات اینستاگرامی خود و پست‌هایی که می‌گذارید باشید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که از ناحیه‌ی آشیل پای چپ دچار پارگی کامل شده بود و پای وی بیش از چهل و پنج روز روز می‌بایست درون گچ قرار داشته باشد، با رضایت خود ساعت ۶ صبح از بیمارستان ترخیص و صبح امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافت.

رئیس فدراسیون کشتی پس از انجام امور اداری و جاری فدراسیون در دفتر خود، ساعت ۹ صبح در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور یافت.

دبیر در جمع نفرات حاضر گفت: ۲ ماه پیش به شما گفتم که ۷ ماه کار سنگین داریم و باید سخت کار کنیم و ابتدا نیز از خودم می‌گویم که صبح زود در فدراسیون حضور یافتم و از شما نیز می‌خواهم که در این ۵ ماه باقی مانده سخت کار کنید و نهایت تلاش خود را برای موفقیت در المپیک انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه محمد بنا را به‌عنوان یک الگوی خوب در نظم و موفقیت می‌دانم گفت: بدون نظم نمی‌توان قهرمان شد و کسی که عضو تیم ملی می‌شود مسئول است.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به شأن و جایگاه بالای کشتی گفت: مراقب صفحات اینستاگرامی خود و پست‌هایی که می‌گذارید باشید، کشتی ورزش ملی، مذهبی، سنتی ماست که ریشه در پهلوانی و جوانمردی و اخلاق‌مداری دارد و باید شأن آن در همه‌جا حفظ شود و شما به‌عنوان نمایندگان جامعه‌ی کشتی در ابتدای این امر قرار دارید.

وی بابیان اینکه قهرمانان کشتی ما الگو هستند و باید حرف برای گفتن داشته باشند، تصریح کرد: خودتان باید انتخاب کنید که در آینده می‌خواهید چه جایگاهی داشته باشید، دلتان را به این چند سال حضور در اردو خوش نکنید، چراکه زودگذر است.

دبیر ادامه داد: شما می‌توانید در آینده مدیری موفق باشید، اما این امر فقط به خودتان بستگی دارد و اینکه چقدر برای زندگی و جایگاهی که در آن هستید ارزش قائلید، اما بدانید که همه‌ی شما بابت جایی که در آن قرار دارید مسئول هستید.

رئیس فدراسیون کشتی بابیان اینکه وظیفه داشتم که امروز در فدراسیون حضورداشته باشم تا کار کشتی و اردو‌ها نخوابد گفت: من باید پاسخگوی عملکرد خود باشم.

دبیر بابیان اینکه کسب موفقیت صرفاً برای افراد استثنائی نیست، اظهار داشت: به نظر من هرکس تلاش و پشتکار داشته باشد می‌تواند موفقیت داشته باشد، پس شما نیز فکر نکنید که نفراتی که موفق شدند تفاوتی با شما داشته‌اند، آن‌ها فقط پشتکار و تلاش مضاعفی برای رسیدن به هدف خود داشتند.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به کشتی گیران گفت: روبروی مربیان خود نایستید و به حاشیه نروید، چراکه خودتان ضرر خواهید کرد. چه در داخل اردو و چه در خارج از اردو به حاشیه‌ها توجه نکنید و به این کاری نداشته باشید که رئیس هیئت چه می‌کند و داخل این حواشی نشوید.

وی بابیان اینکه من خجالت می‌کشم استراحت کنم و سایرین کار کنند گفت: همه باید باهم کارکنیم و کار باید تیمی باشد.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: به کسب مدال نقره و برنز در المپیک فکر نکنید چراکه صاحب هیچ مدالی نخواهید شد، فقط به مدال طلا فکر و روز و شب با این هدف کارکنید. باهدف کسب مدال طلای المپیک تمرین کنید، بخوابید، زندگی کنید و مربیان نیز تمام هدفشان این باشد، من هم تمام هدفم این است و باید وقت بگذارم تا کسب طلای المپیک برای کشور عزیزمان محقق شود.

دبیر با اشاره به اینکه باید ظرفیت خود را بالا ببرید گفت: ظرف خود را کوچک نگه ندارید. به خدا توکل کنید چراکه اگر هر چیز از خدا بخواهید و کار خود را با تلاش مضاعف پیش ببرید حتماً به شما داده خواهد شد.

وی با اشاره به بیشتر شدن شیوع ویروس کرونا گفت: خیلی مراقب خود باشید، چه آن‌هایی که به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند و چه آن‌هایی که پس از اتمام اردو به شهر‌های خود می‌روند، شیوع کرونا مضاعف شده و شما باید خیلی از خود مراقبت کنید که خدای‌نکرده گرفتار این ویروس نشوید.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی‌گیر باید روی تشک حق خود را بگیرد و همه باید در رقابت انتخابی حضورداشته باشند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درود به دبیر