افزایش سطح همکاری‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جهاد دانشگاهی فارس

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جهاد دانشگاهی استان فارس در جهت تقویت فعالیت‌های علمی و فرهنگی امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جهاد دانشگاهی استان فارس در جهت تقویت فعالیت‌های علمی و فرهنگی، طی نشستی چگونگی تحقق هرچه مناسب‌تر زمینه‌های همکاری‌های مشترک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، غریب فاضل‌نیا رئیس این دانشگاه، ضمن تقدیر از رویکردهای تعامل‌گرا و علم‌محور جهاد دانشگاهی استان فارس، وجود چنین رویکردی را بستری مناسب برای ارتقای سطح خدمات دانشگاهی به جامعه برشمرد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون اظهار کرد: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جهاد دانشگاهی استان فارس، فعالیت‌های مشترکی در حوزه‌های مرتبط با اشتغال و مباحث فرهنگی انجام شده است.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان کازرون و همچنین توانمندی‌های علمی و بسترسازی‌های مناسبی که در دانشگاه سلمان فارسی کازرون وجود دارد، می‌توان برنامه‌های مشترک را توسعه داده و آن ها را تقویت کرد.

فاضل‌نیا افزود: در این رابطه مجموعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون آمادگی کامل برای تحقق هر چه بیشتر مفاد تفاهم‌نامه و توسعه ارایه خدمات به عموم مردم جامعه را دارد.

سیامک کریمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس، نیز در این نشست با اشاره به زیرساخت‌های مناسب موجود در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بیان کرد: زیرساخت‌های متعددی که در دانشگاه سلمان فارسی کازرون وجود دارد در کنار توانمندی‌های علمی این دانشگاه، امکان مناسبی را برای فعالیت‌های گسترده و وسیع فراهم آورده است.

او تصریح کرد: با رویکرد تعاملی موجود نیز امیدهای زیادی برای تحقق این مسئله به وجود آمده و امیدواریم بتوانیم با هرچه نزدیک تر کردن هر دو مجموعه، برنامه‌های مشترک موثری را اجرا کنیم.

محمدرضا غلامپور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس نیز با مثبت ارزیابی کردن روند طی شده و با ابراز امیدواری نسبت به توسعه فعالیت‌های مشترک، گفت: ظرفیت‌های مختلفی در مجموعه جهاد دانشگاهی فارس وجود دارد که می‌تواند زمینه‌های مناسبی برای توسعه همکاری‌ها باشد به ویژه طرح‌های مختلف فرهنگی که در سطوح ملی نیز برگزار می شوند، از جمله ظرفیت‌های مناسب در این زمینه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار