لزوم برخورد با مسافربر‌های شخصی

رئیس سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم برخورد با مسافربر‌های شخصی گفت : طرح برخورد و اعمال قانون مسافربر‌های شخصی و غیرمجاز در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلام شهبازی رئیس سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه گفت : در راستای ساماندهی حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در پایانه‌ها و خطوط سطح شهر کرمانشاه، این طرح به مرحله اجرا درآمده است و براین اساس با تمامی خودرو‌های شخصی و غیرمجاز که وارد پایانه‌ها و ایستگاه‌های مسافربری شده برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه تنها تاکسی‌ها و وسایط حمل و نقل عمومی درون شهری مجاز به حمل مسافر است، گفت : در این طرح که با همکاری پلیس راهور و سازمان حمل و نقل مسافر آغاز شده، تاکنون ۱۱ دستگاه خودرو رانندگان مسافر بر شخصی غیرمجاز که امنیت شغلی رانندگان و ایمنی سفر مسافران را با خطر مواجه می‌کنند توقیف و اعمال قانون شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه ضمن تقدیر از همکاری دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، پلیس راهور نیروی انتظامی با سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در طرح برخورد با مسافربر‌های غیر مجاز از شهروندان خواست در سفر‌های درون شهری تحت هر شرایطی از خودروی شخصی غیرمجاز که هویت آن‌ها برای مسافران و این سازمان مشخص نیست استفاده نکنند.

شهبازی از تداوم عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس و تاکسی‌های شهر کرمانشاه به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا خبر داد و افزود: همه تلاش خود رابرای بهبود خدمات رسانی در این شرایط حساس بیماری به کارمی بریم تا شهروندان گرامی باخیال آسوده تری از حمل ونقل عمومی درون شهری استفاده کنند.

او با بیان اینکه سلامت رانندگان در حفظ سلامت شهروندان و همسفران بسیار مهم است، ادامه داد: ضمن اینکه روزانه نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بهداشت فردی در ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از شهروندان خواست که در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اتوبوس و تاکسی کوشا باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار