حسین‌بر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تامین بار مالی رتبه‌بندی معلمان بدون مشکل خواهد بود

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه سارمان برنامه و بودجه برای اجرای رتبه بندی اعلام آمادگی کرده است بنابراین در تامین بار مالی مشکلی نخواهیم داشت.

یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوع رتبه بندی معلمان و تصویب قانون جدید در این باره اظهار کرد: در این مورد سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی همچنین وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های عملیاتی برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان در نظر گرفتند.

او ادامه داد: در رتبه‌بندی جدید عملکرد رقابتی معلمان، توسعه شایستگی آن‌ها همچنین سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلم به طور ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت در اجرای طرح قانون جدید رتبه بندی معلمان بسیار مصمم و مُصِر است، تصریح کرد: همچنین آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور هم به پیشبرد هر چه سریعتر کار تاکید ویژه دارد.

به گفته حسین‌بن قانون به زودی تصویب خواهد شد و پس از این مرحله روند اجرایی آن را دنبال می‌کنیم.

او درباره تامین منابع اعتباری اجرای قانون رتبه بندی معلمان اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این کار موافقت خود را اعلام کرده است و با آن همراهی می‌کند بنابراین مشکلی بابت تأمین بار مالی اجرای طرح نخواهیم داشت و فرهنگیان از این بابت نگران نباشند.


بیشتر بخوانید

لایحه رتبه‌بندی معلمان حداکثر تا آخر هفته آینده به مجلس می‌‌رود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
این دیگه یه امتحانه اگر اجرایی نشه نباید دیگه هیچ وقت به اینا اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۲۰:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
صددرصد مطمِنیم که اجرا نخواهد شد