اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان گفت: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان با بیان اینکه فاز دوم طرح شهید سلیمانی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان اجرا می‌شود؛ گفت: در فاز دوم بیشتر تاکید بر تشدید بیمار یابی است.
 
سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده افزود: قرار شد طی دو هفته پایانی سال از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در کشور تست گرفته شود و ۱۵۰ میلیارد تومان برای تست سریع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: کرونای جهش یافته جدید خیلی کشنده و خطرناک است و باید از ماسک سه لایه یا دو ماسک یا از ماسک n۹۵ استفاده شود.
 
یزدان پناه افزود: باید نظارت‌ها بر سی سخت بیشتر شده و ورود و خروج‌ها را کنترل کرد و اگر کسی کمکی دارد بدون حضور ارسال کند.

بانشی معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم ضمن تشکر از تلاش مجریان طرح شهید سلیمانی خواستار کار حمایتی بجای مراقبتی شد و گفت: کار مراقبتی نیاز به تخصص دارد و نیروی ثابت و نیرو‌های بسیج معمولا به شکل ثابت کار نمی‌کنند و متخصص نیستند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.