ساعت منع شبانه تغییری نخواهد کرد/ تشکیل ستاد تنظیم بازار برای مقابله با گرانی شب عید

استاندار تهران گفت:تا دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و منع تردد شبانه رعایت شود و شرایط شکننده به حالت تثبیت برسد ساعت منع شبانه همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه‌های مترو دولاب و قیام و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس جمهور به بوی اطراف تهران و جمع آوری متکدیان اشاره کردند که در دستور کار است  و روز گذشته با مدیر کل اتباع و شهرداری و بهزیستی درباره کودکان کار جلسه داشتیم و ۶۵۰ نفر از کودکان پذیرش شدند و ۵۰۰ نفر به اخذ تعهد آزاد شدند که حدود ۸۰ درصد ازا ین کودکان کار اتباع هستند و مابقی از هموطنان ما هستند.

وی با اشاره به بوی نامطبوع تهران ادامه داد: سه کانون بوی نامطبوع شناسایی شده و از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی منابع در نظر گرفته شده و بر اساس کارشناسی‌ها مشخص شده نسبت ۵۵ درصدی کاهش بوی نامطبوع را در دستور کار قرار دادیم.

بندپی با اشاره به بحث ارتفاع گفت: خوشبختانه نظم و انضباط خوبی گرفته است.

استاندار تهران با اشاره به وضعیت کرونا و محدودیت‌های شبانه گفت: اتفاق جدید و محدودیت جدیدی قرار نیست رخ دهد و همان محدودیت‌هایی که ستاد ملی کرونا تدوین کرده است را خواهش می‌کنیم تا مردم رعایت کنند.

وی ادامه داد: تهران با جمعیت روزانه ۱۲ میلیون نفر است که در آستانه سال جدید تراکم جمعیت بیشتر خواهد شد خواهش میکنم تا دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و منع تردد شبانه که متاسفانه کمرنگ‌تر شده رعایت شود و این شرایط شکننده به حالت تثبیت برسد ساعت منع شبانه تغییر نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید

تداوم محدودیت منع تردد شبانه در تهران


وی با اشاره به بازار شب عید گفت: ستاد تنظیم بازار یک روز در میان تشکیل جلسه می‌شود و به شدت دنبال این هستیم تا بازار شب عید را کنترل کنیم امروز هم وزیر جهاد کشاورزی در یکی از میادین حضور پیدا کرده تا نرخ و توزیع مواد غذایی بررسی شود تا شب عید با گرانی مواجه نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
تورا بخدا جلوی این ترقه فروشی را در منطقه چهار محله شمیران نو بگیرید مردم اعصاب ندارن میخرن میدن دست بچه هی میترکونند پس چه کسی باید جلوی این کار را بگیره پیاده رو ها پر شده با بساط ترقه فروشی خواهشا رسیدگی کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
یعنی الان با گرانی مواجه نشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
از وقتی ملکزاده رفته آمار خیلی خیلی اومده پایین. فکر کنم اگه چند نفر دیگه را هم اخراج کنند، کل قضیه کرونا حل بشه
آخرین اخبار