حناچی :

بوی بد تهران مربوط به اطراف پایتخت است/۸ ایستگاه دیگر در امتداد خط ۶ و ۷ افتتاح خواهند شد

شهردار تهران گفت:درباره بوی بد تهران مربوط به اطراف پایتخت است، اما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این اتفاق حل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه‌های مترو دولاب و قیام و در جمع خبرنگاران با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور اظهار کرد: درباره بوی بد تهران باید بگویم که این موارد در اطراف تهران قرار دارد، اما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این اتفاق حل شود.

وی ادامه داد: نکته دوم درباره انسجام ساختمان‌ها است این کار بلند مدتی است که ما آن را در دستور کار قرار داده‌ایم و درباره تکدی گران، شهرداری با توجه به اینکه در این زمینه مسئولیت‌هایی دارد و برای کودکان کار و کسانی که به تکدی‌گری مشغول هستند مراکز ساماندهی و آموزش راه اندازی کرده است و انشاءالله با شدت بیشتری این کار را دنبال می‌کند.

شهردار تهران با اشاره به کمبود قطار گفت:در آینده قطار ملی کشور با حضور رئیس جمهور رونمایی می‌شود و قبل از آن هم با سازمان برنامه قراردادی برای عقد قطار‌های داخلی منعقد می‌شود این کار بسیار مهمی است و با حمایت دولت و راه‌اندازی قطار ملی این مشکل برطرف می‌شود و حدود ۲۵۰۰ واگن برای کمتر کردن سرفاصله‌ها قطار تولید می‌شود و تعدادی واگن هم از چین به کشور می‌آید و انشاالله ۸ ایستگاه دیگر در امتداد خط ۶ و ۷ افتتاح خواهند شد.

حناچی در پاسخ به این سوال که این روز‌ها اخباری درباره محاصره تئاتر شهر به گوش می‌رسد و رویکرد شهرداری در این باره چیست گفت: هیچ کار غیرکارشناسی در آن مکان انجام نشده است، اما تداخل عملکرد‌هایی که در اطراف آن مکان وجود دارد و حفاظت از پارک شهر به صورت کارشناسی در دستور کار قرار گرفته و هیچ اقدامی هنوز انجام نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار