معرفی خودرو؛

دانستنی های جالب خودرو جدید مرسدس بنز

مرسدس EQS علیرغم این که معادل کلاس S الکتریکی است دارای پلتفرم‌های مختلفی است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اولین اتومبیل مرسدس ، که از ابتدا به عنوان یک خودروی EV ساخته شده، اکنون بسیار زیبا در حال شکل گیری است. مرسدس در حال حاضر باید به اکران جهانی EQS نزدیک شود، زیرا این ستاره سه پره در حال تبلیغات این خودرو جدید است. 

چند روز پیش بود که این مارک لوکس آلمانی، یک فیلم ویدیویی را منتشر کرد. خوشبختانه، استتار هم اکنون از بین رفته است. می توان گفت در واقع، EQS فی نفسه یک سدان نیست، این از نظر فنی یک لیفت بک است، زیرا از دریچه عقب تغییراتی داشته است، در حالی که EQE کوچکتر که امسال ارائه می‌شود، یک درب صندوق عقب سنتی دارد.

 بهینه سازی جریان هوا برای آیرودینامیک بهتر برای بهبود کارایی در این خودرو اعمال شده است. مرسدس به منظور ایجاد جلوه‌های جانبی تا حد ممکن، آینه‌ها را به جای پایه ستون‌های A که معمولاً در آن قرار دارند،  روی در‌ها نصب کرده است. 

2022 مرسدس EQS نمایه Swoopy در تصویر تیزر جدید را نشان می دهد

به طور کلی، طراحی خارجی ما را به یاد یک ماشین مفهومی دیدنی و جذاب می‌اندازد که چندین سال پیش رونمایی شده بود. مرسدس کانسپت IAA ۲۰۱۴ را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت به عنوان یک پلاگین هیبریدی با بدنه کوپه چهار در قابل توسعه و ضریب درگ فقط ۰.۱۹ معرفی کرد. EQS با سوار شدن بر سکوی جدیدی که از ابتدا برای وسایل نقلیه الکتریکی توسعه یافته است، موتور احتراقی را کاملاً خاموش خواهد کرد.

2022 مرسدس EQS نمایه Swoopy در تصویر تیزر جدید را نشان می دهد

اولا کولنیوس، مدیر عامل مرسدس، گفته که EQS بدون  رقیب مستقیم خواهد بود و به تنهایی در لیگ خودش بازی خواهد کرد. EQE نقش چالش برانگیزی را برای مقابله با تسلا مدل S، آئودی E-Tron GT و پورشه تایکان ایفا خواهد کرد، در حالی که EQS پس از فروش در اواخر امسال به صورت انفرادی در بخش حق بیمه EV سوار می‌شود.

2022 مرسدس EQS نمایه Swoopy در تصویر تیزر جدید را نشان می دهد

از چند جزئیات منتشر شده در مورد مدل تولیدی، می‌دانیم که صندلی عقب این خودرو خمیده خواهد بود و برد بیش از ۷۰۰ کیلومتر را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که تعداد تولید بر اساس چرخه WLTP است، این بدان معنی است که EQS مشخصات ایالات متحده، احتمالاً دارای گواهینامه EPA کمتری خواهد بود.

کانسپت Vision EQS که در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی شد نیز نوید ۷۰۰ کیلومتر را به همراه قابلیت شارژ سریع ۳۵۰ کیلووات می‌دهد تا در کمتر از ۲۰ دقیقه باتری را تا ۸۰ درصد پر کند.

دانستنی هایی از 2022 EQS خودرویی جدید از مرسدس

مرسدس EQS علیرغم این که معادل کلاس S الکتریکی است، پلتفرم‌های مختلفی دارد که مخصوص خودرو‌های الکتریکی ساخته شده اند. این خودرو در حال حاضر از پلتفرم خودروی الکتریکی (EVA)، ساخته شده توسط مرسدس، بهره می‌برد. در همین حال، ما می‌شنویم که مرسدس EQS ۲۰۲۲ در آوریل به نمایش در می‌آید. یک کراس اوور الکتریکی "EQB" نیز برای امسال در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار