وضعیت آب و هوا در ۱۵ اسفند ماه؛

بارش باران در بیشتر مناطق کشور

با شدت سامانه بارشی که دیروز از سمت غرب وارد کشور شد، غیر از جنوب شرق و بخش‌هایی از جنوب در سایر استان‌ها بارندگی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز در اکثر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق سامانه بارشی فعال خواهد داشت. از بعد از ظهر امروز به تدریج از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته شده و گستره فعالیت این سامانه تا بعد از ظهر شنبه در نواحی از سواحل شرقی دریای خزر، دامنه‌های شرقی البرز و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور خواهد بود.

با شدت سامانه بارشی که دیروز از سمت غرب وارد کشور شد، غیر از جنوب شرق و بخش‌هایی از جنوب در سایر استان‌ها بارندگی خواهیم داشت.

بعدازظهر امروز وزش باد شدید در شرق، جنوب شرق و جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت شنبه سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد و طی روز یکشنبه برای اغلب نقاط کشور، جوی پایدار انتظار می‌رود.

امروز برای بخش‌هایی از شمال غرب، غرب ودامنه‌های جنوبی البرز و شنبه در نواحی از شمال شرق و شرق کشور کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه پیش بینی می‌شود. همچنین طی روز شنبه با جنوبی شدن جریانات برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل دمای ۸تا ۱۲ درجه پیش بینی می‌شود و از یکشنبه تا اواسط هفته دما هوا برای این مناطق کاهشی ۶ تا ۸ درجه خواهد داشت.

آسمان تهران ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران، گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
الحمدلله.زمستونه وبارون وبرفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
داره توی تهران بارونک می باره. با این وضع باران هوا تمیز نمی شود. دوده همه فضای زندگی مان را گرفته. خدا به داد ریه و قلب و مغزمون برسه
آخرین اخبار