مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

ادکلن های قاچاق به مقصد نرسیدند

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی بازدید و سرکشی از یک باربری در شهر اصفهان به وجود بسته‌های ادکلن در این انبار مشکوک شده و پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته دریافتند این بسته‌ها فاقد هرگونه مدارک و مجوز‌های قانونی بوده و به صورت قاچاق وارد آن شدند.

او افزو: دراین عملیات ۹۱ عدد ادکلن فله‌ای خارجی قاچاق که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این رابطه محموله مذکور توقیف و مالک آن نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف محموله پارچه های قاچاق در اصفهان

سرهنگ" بهزاد ثابت راسخ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "دستجاء" حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که حامل بار پارچه بود مشکوک شده و برای بررسی‌های بیشتر به آن دستور توقف دادند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارک و مجوز‌های قانونی برای حمل بار خود بود افزود: در این عملیات ۶۴ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش این محموله را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا راننده دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

کشف بیش از ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در خمینی شهر

سرهنگ" غلامرضا براتی بیان داشت: در تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور ایجاد امنیت مناسب در روز‌های پایانی سال و به ویژه پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار ناشی از استفاده ناصحیح و خطرآفرین از مواد محترقه، طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح ۴ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز نیز کشف و ۳ نفر از توزیع کنندگان این مواد دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی به دستگاه قضائی تحویل شدند.

کشف محموله پارچه های قاچاق در اصفهان / ادکلن های قاچاق به مقصد نرسیدند



فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با هشدار به آن دسته از افرادی که با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، قصد برهم زدن نظم و آسایش عمومی مردم را دارند، یاد آور شد: افرادی که با تحرکات نابهنجار، ایجاد رعب و وحشت و استفاده از ترقه‌های غیرمجاز بر امنیت و سلامت همگانی افراد جامعه، خدشه وارد کنند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

 

دستگیری سارقان داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌های شهروندان ساکن در منطقه غرب شهرستان اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرارگرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی آثار بجا مانده از سارقان دریافتند که این آثار با هویت ۲ نفر از سارقان سابقه دار مطابقت دارد که بلافاصله نسبت به دستگیری و انتقال آن‌ها به پلیس آگاهی اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند هنگامی که با مدارک و مستندات و آثار بجا مانده از خود مواجه شدند به ناچار ضمن اعتراف به بزه انسابی به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌های شهروندان اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه شامل ضبط خودرو، باند، آمپلی، باطری، پمپ باد و ... از مخفیگاه متهمان اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


گازگرفتگی ۶ نفر در منزل مسکونی در منطقه فشارک

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه گازگرفتگی ۶ نفر ۱۳ تا ۲۵ ساله در اثر نشت گاز منوکسیدکربن از بخاری گازسوز درمنزل مسکونی دچار گازگرفتگی شدند.

غفور راستین افزود: مصدومان این حادثه گازگرفتگی باحضور به موقع ماموران اورژانس از کوهپایه و سگزی به بیمارستا فارابی اصفهان منتقل شدند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار