در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقف پژو با ۱۰۰ کیلو تریاک در پاسگاه رامشه/ ۱۰۲ فقره سرقت در پرونده موبایل قاپ‌های اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقف پژو با ۱۰۰ کیلو تریاک در پاسگاه رامشه

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: ماموران پاسگاه "رامشه" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.
او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلو تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

توقف پژو با ۱۰۰ کیلو تریاک در پاسگاه رامشه/ ۱۰۲ فقره سرقت در پرونده موبایل قاپ‌های اصفهان



فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه جوانان و خانواده‌های زیادی گرفتار منجلاب اعتیاد می‌شوند از والدین خواست، حتما بر رفتار‌های نوجوان و جوان خود نظارت داشته باشید، دوستان آن‌ها را کاملا بشناسید و از رفت و آمد آن‌ها با افراد ناباب پیشگیری کنید و هرگونه موضوع در این خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

۱۰۲ فقره سرقت در پرونده موبایل قاپ‌های اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسکلت و شکایت مال باختگان، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان تحقیقات تخصصی خود را بر روی پرونده مذکور آغاز کردند و با تلاش شبانه روزی در خصوص بررسی صحنه‌های جرم و مقایسه شیوه‌های سرقت توسط متهمان با شیوه سرقت توسط افراد سابقه دار سرانجام هویت یکی از سارقان که در بیشتر سرقت‌ها نیز حضور داشت به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با شناسایی فرد مذکور کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود سرانجام در مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و ۲ نفر دیگر از همدستان خود و یک مالخر را معرفی کرد.

سرهنگ ترکیان از دستگیری تمامی اعضای باند مذکور خبر داد و گفت: با اعترافات به دست آمده از متهمان ۱۰۲ فقره سرقت موبایل و وجوه نقد از عابران پیاده کشف شد که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

 

انهدام باند سارقان باغات و منازل در تیران وکرون

سرهنگ " یوسف بهرام پور در تشریح بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از باغ‌ها و منازل آنها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان، تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کرده و پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام هویت ۳ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون، اظهار کرد: متهمان دستگیرشده که در ابتدا منکر هرگونه جرمی توسط خود بودند، اما در ادامه با مشاهده مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۱۲ فقره سرقت از باغ‌ها، منازل و سرقت در معابر و کابل‌های برق اعتراف کردند.

سرهنگ بهرام پور با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان از تحویل آنان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.