فارس نائب قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش مردان کشور

کشتی گیران فارسی در پیکار‌های آلیش ایران خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، موسایی رئیس هیات کشتی استان فارس گفت: ششمین دوره رقابت‌های کشتی آلیش مردان بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت مدافعان گمنام سلامت امروز به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و تیم فارس موفق به کسب یک مدال طلا و ۲ برنز شد.

او، بیان کرد:  در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم شادمان عظیمی با شکست تمامی حریفام بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی حسن پور از خراسان جنوبی دوم شد و سید یونس جعفری از کرمانشاه و احمد طغانی از خراسان رضوی به طور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.
موسایی، تصریح کرد: در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدرضا عسگرپور از فارس پس از حامد سلیمی از سمنان و جلال شاهمرادی از تیم تهران ب به مدال برنز رسید و در وزن ۹۰ کیلوگرم حسن غفاری دومین نشان برنز تیم آلیش فارس را کسب کرد.

رئیس هیات کشتی استان فارس، ادامه داد: در این وزن ابوالفضل شریفی از مازندران طلایی شد و حامد گرامی دیگر کشتی گیر تهرانی بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

او، افزود: علی حق نجات دیگر آلیش کار استان فارس هم در وزن ۶۰ کیلوگرم به کسب مقام پنجمی بسنده کرد.

موسایی، اضافه کرد: در رده بندی تیمی ششمین دوره کشتی آلیش مردان ایران، تهران با ۸۵ امتیاز قهرمان شد، فارس با ۷۲ امتیاز و قم با ۷۰ امتیاز در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت کشتی استان فارس، اظهار کرد: ترکیب تیم کشتی آلیش مردان فارس در این رقابت‌ها را شادمان عظیمی، محمدباقر زارع، حسن غفاری، علی حق نجات، علیرضا کشاورز و معراج زارع تشکیل می‌دهند و محمد هاشم کوهستانی سرمربی گری این تیم را برعهده دارد.

رقابت‌های کشتی آلیش بزرگسالان قهرمانی کشور با حضور ۱۱۳ کشتی گیر از ۲۳ استان در قالب ۲۵ تیم طی هفت دوره و با انجام ۱۳۷ کشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار