نیکوکار ملایری یکصد میلیون تومان برای تهیه صد دستگاه آبگرمکن کمک کرد

مدیر کمیته امداد ملایر از کمک یکصد میلیون تومانی یک نیکوکار ملایری برای خرید صد دستگاه آبگرمکن برای خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،تیمور کرمی‌مقدم ,مدیر کمیته امداد ملایربا اشاره به کمک یکصد میلیون تومانی خیر ملایری گفت:این مبلغ برای تهیه یکصد دستگاه آبگرمکن برای خانواده‌های نیازمند اهدا شده  و این خیر چند سال است ۱۶ کودک یتیم را زیر پوشش دارد.

او ادامه داد:در حال حاضر یک‌هزار و ۹۴۵ کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) هستند که از این تعداد ۷۲۲ کودک یتیم و یک‌هزار و ۲۲۳ کودک طرح محسنین هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر ۸ هزار و ۲۰۰ حامی کودک یتیم و طرح محسنین  در ملایر با کمیته امداد همکاری می کنند افزود: از ابتدای امسال تاکنون حامیان بیش از ۸ میلیارد  و ۷۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین کمک کرده‌‌اند.

 کرمی‌مقدم با اشاره به رشد کمک حامیان ملایری به ایتام در امسال تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد از کمک‌های حامیان به ایتام به صورت نقدی بوده که به حساب این ایتام و کودکان از طرح محسنین واریز شده است.

او با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر جذب و تعداد حامیان در استان همدان رتبه برتر را دارد و در حوزه حامیان در استان بیشترین درآمد با ۲۳ درصد مربوط به شهرستان ملایر است افزود: این حامیان از شهرهای مختلف کشور و همچنین شهرستان ملایر هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به پویش جذب حامیان از آبان ماه سال ۹۸ تاکنون اظهار کرد: سهمیه شهرستان از جذب حامیان در ابتدای پویش ۶ هزار نفر بود که بعد از آن سهمیه به ۱۲ هزار نفر افزایش یافت که تاکنون ۳ هزار حامی جذب شده‌‌اند.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه در حال حاضر میانگین حامیان ایتام چهار تا پنج نفر است گفت: از نظر حامی‌یابی کودکان طرح محسنین نیازمند حامی هستند، در حال حاضر نیز پرداخت کمک‌های حامیان برای ایتام به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

او با بیان اینکه مبالغ نقدی با شماره کارت اعلام شده به حامی به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود بر کمک و جذب بیشتر حامیان در حمایت از کودکان یتیم و کودکان طرح محسنین تاکید کرد.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.