برترین‌های جشنواره کالا و محصولات فرهنگی بوشهر معرفی شدند

همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان بوشهر، برترین‏‌های این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در مراسم پایانی نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان بوشهر گفت: جشنواره تولید کالا و محصولات فرهنگی نخستین بار در استان بوشهر و همزمان با ششمین دوره آن در کشور برگزار شد.

آنیتا مظفری افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر موفق شد با جذب متقاضیان در رشته‌های مختلف آثار ارزشمندی را در سامانه جشنواره به ثبت برساند و در نهایت با ثبت ۳۰۶ اثر به رتبه نخست در بین ۱۶ استان شرکت کننده، دست یافتیم.

او ادامه داد: موضوع‎های جشنواره استانی شامل عروسک سازی و هدایای فرهنگی بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان هم استانی همراه شد.


بیشتر بخوانید


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان جهش تولید، بیان کرد: بخشی از رسالت تحقق اهداف امسال، متوجه هنرمندان است و با برگزاری جشنواره تولید کالا و محصولات فرهنگی گامی ارزشمند و موثری در این زمینه برداشته شد.

مظفری با نام بردن از برگزیدگان جشنواره گفت: در بخش عروسکی الهام کشتکار، ساره اقتداری و لیلا بازگیر اول تا سوم شدند و نسرین لک، زهرا میرزایی خواه و سهیلا میرزایی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

او عنوان کرد: در بخش زیورآلات نیز لیلا شفا رودی، طاهره بحرانی و سمیه معتقد رتبه‏‌های اول تا سوم را به دست آوردند و مرضیه جمالی و مهناز دشتپا نیز موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در بخش کیف و کفش نیز فاطمه مظفری، منصوره خارستانی و ربابه کشکن حسینی رتبه‏‌های برتر را از آن خود کردند.

مظفری گفت: هیات داوران نخستین جشنواره تولید کالا و محصولات فرهنگی استان بوشهر شامل فاطمه بهرامی، کژال ابراهیمی، صدیقه اشرافی و محبوبه خارستانی، مریم بخشی و فاطمه خیر اندیش بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.