نماینده تهران گفت: در این چند روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ برخی پیشنهادات غیرکارشناسانه بود و رای نیاورده است؛ اگر می‌دانید پیشنهادتان رای نمی آورد، چرا مطرح می‌کنید؟

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در صحن علنی نوبت عصر امروز طی تذکری گفت: در این چند روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ برخی پیشنهادات غیرکارشناسانه بود و اکثرا رای نیاورده است. با اینکه حق دارید، اما می‌دانید پیشنهادتان رای نمی‌آورند، وقت بیش از ۲۰۰ نماینده را می‌گیرید، آیا این انصاف است؟ در کنار عدل و احسان هم هست، اگر می‌دانید پیشنهادتان رای نمی آورد، چرا مطرح می‌کنید؟

وی ادامه داد: برخی پیشنهادات ۱۶، ۲۰ یا ۴۰ رای آورده است؛ باید گذشت داشته باشیم. از راننده، کارمندان، رستوران و شهریه نمایندگان همه برای بیت المال هزینه دارد. سال ۹۷ هر دقیقه از فعالیت مجلس ۳۰۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد. آیا انصاف است پیشنهادهای غیرکارشناسانه را مطرح کنیم و توقع گوش دادن داشته باشیم؟

این نماینده اضافه کرد: برخی حرف‌ها و اظهارنظرها در مجلس مناسب نیست؛ برخی نمایندگان گفته‌اند مسائلی را به گردن دولت بیندازیم که این نهاد میان جامعه و مردم متهم شود. این گفته بازتاب بیرونی مناسبی ندارد و برای مجلس هم مناسب نیست.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس جلسه در پاسخ به این نماینده اظهار کرد: ان‌شاءالله این گفته‌ها آویزه گوش ما و همه همکاران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار