در ۲۴ ساعت اخیر:

۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان جان باختند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند و دو نفر هم براثر این بیماری جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با شناسایی ۱۵بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۵۴۰ نفر رسیده است.

او افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۷ مورد بود که از این تعداد ۴۰ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

طاهری افزود: با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۳۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۰، بهار ۶۲۱، تویسرکان ۶۷۰، رزن ۴۵۷، درگزین ۱۹۹، فامنین ۱۸۴ و کبودراهنگ ۶۷۲ نفر است.

طاهری اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۹۲۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۶۴ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۹۴ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت فرد مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان نیز گفت: مرد ۵۵ ساله  مبتلا به کرونای انگلیسی زیر نظر پزشکان قرار دارد، علاوه بر این آزمایش‌های مورد نیاز از اعضای خانواده و اطرافیان او نیز گرفته شده است.

دکتر طاهری ادامه داد: اعضای خانواده فرد مبتلا به کرونای انگلیسی هم اینک در قرنطینه خانگی هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.