شبکه بین المللی سلطان تی وی با هدف گفت و گوی بین ادیان به مرکزیت قم راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت پیمان،مدیرمجمع جهانی شیعه شناسی  در نشست خبری افتتاح شبکه بین المللی سلطان تی وی در قم گفت: این شبکه با هدف نشر معارف ناب محمدی و گفت و گوی بین ادیان به صورت بین المللی با مرکزیت قم راه اندازی شده است.

او افزود: امیدواریم این اقدام مهم که در جهت  ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و اهل بیت (ع) است پرخیر و پرثمر باشد و اهداف عالی که برای این امر مهم دیده شده محقق شود.

پیمان ادامه داد: ابلاغ پیام‌های اصلی دین و اندیشه ناب معارف شیعه  و فرهنگ قرآن کریم از اهداف و اصول تعریف شده برای این شبکه به شمار می‌رود.

مدیر مجمع جهانی شیعه شناسی بیان کرد: گفت و گوی بین ادیان و بین مذاهب بر محور قرآن و منطق و به دور از نزاع و جدال غیر احسنت از سیاست‌های این شبکه است که مطابق آموزه‌های قرآنی سیاست گذاری شده است.

او اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که متون اصیل سیره اهل بیت (ع) را در فضای جهانی وب، به گوش مشتاقان برسانیم تا بتوانیم به این شیوه همه فطرت‌ها را تحت تاثیر قرار دهیم.

پیمان  گفت:ایجاد شبکه انگلیسی زبان و تعمیم و استمرار آن کار بسیار سنگین و دشواری است که توجهات امام زمان (عج) و دعای خیر مومنان را می‌طلبد.

شبکه سلطان که نام خود را از حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا(ع) هشتمین امام شیعیان وام گرفته است.

برنامه‌های این شبکه در کشور‌های انگلستان، ترکیه، استرالیا، ایتالیا، ایران، امریکا، عراق و کانادا و... ضبط می‌شود و از طریق ماهواره یاه ست Frq:۱۰۸۸۷؛ P: V؛ Sr:۲۷۵۰۰ و همچنین و پخش زنده اینترنتی در سایت sultantv.net به روی آنتن می‌رود.

همچنین می‌توان برنامه‌های این شبکه را از طریق شبکه‌های اجتماعی از قبیل یوتیوب و اینستاگرم نیز دریافت کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصرت اله وهابیفر
۰۷:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
باسلام وخسته نباشی چند روز است که شبکه قطع است و بارها در یاه ست ستجو کردم ولی موفق نشدم ....فرکانس جد ید دارد اگر فرکانس عوض شده عنایت فرمایید برایم بغرستید. ممنون از همکاری شما عزیزان .
آخرین اخبار