رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا؛

از صدرنشینی موقت لایپزیگ پیش از درکلاسیکر تا کشیده شدن ترمز وولفسبورگ توسط هافن هایم

رقابت‌های هفته بیست و چهارم فوتبال باشگاهی آلمان با برگزاری ۵ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و چهارم فوتبال باشگاهی آلمان (بوندسلیگا) با برگزاری ۵ دیدار همزمان از ساعت ۱۸ پیگیری شد.

در مهمترین دیدار تیم فوتبال لایپزیگ به مصاف تیم فوتبال فرایبورگ رفت. دیداری که لایپزیگی‌ها توانستند با ۳ گل ان کنکو، امیل فورسبرگ و الکساندر سورلوس به صورت موقت تا پیش از برگزاری رقابت درکلاسیکر صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا شوند.

در دیگر دیدار، اما تیم فوتبال مونشن گلادباخ میزبان تیم فوتبال بایرلورکوزن بود. دیداری که بایرلورکوزن توانست با تک گل اسچلیک به پیروزی دست یابد.

از سویی دیگر، تیم فوتبال فرانکفورت به مصاف تیم فوتبال اشتوتگارت رفت. این رقابت با تساوی یک - یک به پایان رسید. کالاجزیچ برای تیم فوتبال اشتوتگارت  و فیلیپ کاستیچ برای تیم فوتبال فرانکفورت  گلزنی کردند.

در چهارمین دیدار همزمان نیز هرتابرلین میزبان تیم فوتبال آگزبورگ بود که این رقابت با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این دیدار، لازلو بنس برای تیم آگزبورگ  و کریشتوف پیانتک برای تیم فوتبال هرتابرلین گلزنی کردند.

آخرین دیدار همزمان نیز بین تیم‌های فوتبال هافن هایم و وولفسبورگ برگزار شد. وولفسبورگ در حالی که هفته‌های خوبی را در چارچوب رقابت‌های بوندسلیگا پشت سر گذاشته بود، این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به تیم فوتبال هافن هایم واگذار کرد. در این دیدار بوامگارتنر و آندره کراماریچ برای تیم فوتبال هافن هایم و ووت وگورست برای تیم فوتبال وولفسبورگ  گلزنی کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار