معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران گفت: هدف از آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایرانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

جمال رحیمیان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایرانی، اظهار کرد: دهمین آیین اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان ایران روز چهارشنبه، ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایرانی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، نودوستی، از خودگذشتگی و فداکاری بین جامعه به ویژه دانشجویان است.

رحیمیان تصریح کرد: استقبال قشر دانشجویی از دهمین آیین تندیس ملی فداکاری بیانگر خوب بودن آن است و از آنجایی که جهان طی یک سال گذشته درگیر ویروس کرونا بوده اصل را شناسایی و تجلیل از دانشجویانی قرار دادیم که در عرصه‌های مقابله با کرونا حمایت‌های لازم را انجام دادند و برای سلامت جامعه تلاش کردند.

او ادامه داد: با کمک سازمان‌های همکار توانستیم قریب به ۸۰ گروه دانشجویی را شناسایی کنیم که در روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه از آن‌ها تجلیل می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران تاکید کرد: دبیرخانه و شورای عالی سیاست گذاری تصمیم گرفته اند از روز برگزاری مراسم تا پایان اسفند در سراسر کشور از افرادی که عزیزان خود را در راه دفاع از سلامت مردم از دست داده اند با اعطای تندیس فداکاری تقدیر و تشکر کنند که همه نهاد‌های کشور در این اتفاق سهیم هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار