۷ کشته و زخمی بر اثر برخورد اتوبوس اسکانیا و وانت نیسان در جاده سرچم - اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت نیسان در جاده اردبیل - سرچم ۷ کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت‌الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۶:۵۸ صبح امروز ۱۸ اسفند از اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و یک دستگاه خودروی وانت نیسان در کیلومتر ۲۷ جاده کوثر _ سرچم سه راهی میکائیل آباد سریعا یک تیم عملیاتی متشکل از ۴ نفر نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس و خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه ۶ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که فرد فوتی توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر رهاسازی شده و در محل حادثه تحویل عوامل شهرداری شده و مصدومین حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به دنبال تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودروی وانت نیسان در جاده سرچم، نرسیده به تونل اول، بالاتر از سه راهی جدید خلخال، متاسفانه راننده نیسان در دم جان باخته و ۶ نفر از مسافرین اتوبوس دچار مصدومیت شدند. ۵ نفر از مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، بلافاصله توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ کوثر به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اعزام شده و برای یک نفر که دچار جراحات جزئی شده بود درمان بصورت سرپایی انجام شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.