مدیر عامل شرکت ملی پست؛

خدمات موثر پست در کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها

مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: شرکت پست با ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات متنوع می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سبحانی فر معاون وزیر رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست در سفر به زاهدان از تحولات جدید در سال جدید خبر داد.

معاون وزیر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در خصوص زیرساخت‌های استان گفت: جهت خدمات بهتر به مردم این استان در شهر‌های جدیدالتاسیس توانسیم ۱۲ اداره ایجاد کنیم تا مردم دسترسی راحت تری داشته باشند.

او تاکید کرد: قرار است در ۲۲۵ روستای بزرگ استان سیستان و بلوچستان هم باجه پست ایجاد کنیم که مردم این روستا برای ارسال مرسولات خود مسیر طولانی را طی نکنند.

سبحانی فر افزود: یکی دیگر از کار‌های خوب که در استان انجام شده، اضافه کردن یک واگن خصوصی پستی قطار برای ارسال مرسولات خواروبار و بسته‌های کوچک رو درسطح استان جمع آوری و به سایر استان‌های کشور ارسال کند که در حال حاضر دوهفته است که به صورت آزمایشی در استان راه اندازی شده است.

او ادامه داد: قرار است طرح بازار روستا را به صورت پایلوت در استان سیستان و بلوچستان پیاده سازی کنیم که روستاییان محصولات خودشان رو از قبیل صنایع دستی و تولیدات به صورت مستقیم و بدون واسطه از طرق خرید و فروش اینترنتی و یا از داخل سیستم بازار روستا که شامل فروشگاه‌های مختلفی هست به مشتری عرضه کنند.

معاون وزیر ریس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: برای اولین بار در پایانه‌های مرزی استان و بلوچستان قرار است باجه‌های پستی ایجاد کنیم که کمک بیشتر مسئولان استانی را می‌طلبد که با اختصاص فضای مناسب این باجه‌های پستی در بازار‌های پایانه مرزی راه اندازی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار