پرداخت بیش از ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از پرداخت بیش از ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پیمان ترکمانه, مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان امسال بیش از ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت و حتی خانوار‌هایی که تحت حمایت نیستند، پرداخت کرده است.

او در مراسم تجلیل از ۱۵ نیکوکار در نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ازپرداخت ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویا ن استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: تسهیلات اشتغال، مسکن، درمان، کارگشایی و تأمین جهیزیه بخشی از اقدامات صندوق امداد ولایت با سرمایه‌گذاری خیران به شمار می‌رود.

ترکمانه  بیان کرد: نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در آستانه روز نیکوکاری به‌صورت برخط با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور برگزار شد تا از نیکوکارانی که با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت شرایط پرداخت تسهیلات به نیازمندان را فراهم کرده‌اند تجلیل شود.

او عنوان کرد: این کار ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است و این صندوق با دعوت از نیکوکاران به دنبال برطرف کردن نیازهای نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه با استفاده از نرم‌افزار ویژه، روش پرداخت تسهیلات در این صندوق در زمان بسیار اندکی انجام می‌شودگفت:هرکسی که بخواهد با هر سرمایه‌ای می‌تواند در این صندوق حساب باز کند و ما آن را برای فعالیت‌های توانمندسازی اشتغال جوانان، مسکن نیازمندان هدیه ازدواج فرصت‌های شغلی و فرهنگی و آموزشی هزینه می‌کنیم.

منبع تسنیم

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.