نوکار گفت: تفت بیشترین سرانه کتابخانه در استان را دارد که باید با فرهنگ سازی، بیشترین سرانه مطالعه در استان را نیز به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندارشهرستان تفت گفت: تأسیس نهاد کتابخانه‌ها برای ارج نهادن به موضوع تشویق و ترغیب مردم به مطالعه و آشنایی با کتاب، یکی از نشانه‌های توجه مسئولان به گسترش فرهنگ کتاب است.

او افزود: ترویج کتاب و کتاب‌خوانی تنها نباید محدود به یک قشر خاصی باشد بلکه باید تمایل به کتاب و کتاب‌خوانی در میان آحاد جامعه اشاعه شود.

نوکار اظهار داشت: شهرستان تفت بیشترین سرانه کتابخانه در استان را دارا است و باید با فرهنگ سازی بیشترین سرانه مطالعه در استان را نیز به دست آورد.

این مسئول تصریح کرد: وضعیت کتابخانه‌های شهرستان در حال حاضر خوب و فعال است و حتی در نواحی روستایی شهرستان نیز مجموعه‌هایی در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار تفت با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در کتابخانه دیدار تفت در جریان خدمات دهی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به مراجعه‌کنندگان به این نهاد قرار گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.