با پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان؛

خیابان حافظ مهرشهر یک طرفه می شود

معاون عمران و شهرداری خراسان جنوبی گفت: برای کاهش ترافیک ورودی مهرشهر ، خیابان حافظ یک طرفه می شود.

عدل مسئول عمران و شهرداری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت :خیابان حافظ در ورودی مهرشهر باعث ایجاد ترافیک بالایی شده و طبق پیگیری‌هایی که انجام شده قرار است خیابان‌ جایگزینی در طرف دوم خیابان حافظ مهرشهر بیرجند داشته باشیم.

او در ادامه بیان کرد:  شهرداری به تنهایی اجازه یک طرفه کردن و ایجاد مانع را ندارد و منتظر ورود راهنمایی و رانندگی در این حوزه هستیم.

عدل در بیان اینکه در خیابان های طالقانی و مهرشهر بیرجند ترافیک بالایی دارند گفت: راه و شهرسازی مکلف بوده تا ورودی را برای دو خیابان ایجادکند، اما تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


معاون عمران و شهرداری خراسان جنوبی افزود: از دیگر پروژه هایی که قرار است در سطح شهر بیرجند به منظور کاهش ترافیک انجام شود اتصال خیابان کارگران به جاده شکراب است که این پروژه دراختیار اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها قرار گرفته است و شهرداری در انجام آن دخالتی ندارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند هم در رابطه با ترافیک خیابان حافظ گفت : آمادگی کامل جهت یک طرفه کردن خیابان حافظ مهرشهر را داریم و منتظر اعلام پلیس راهور هستیم.

غلامپور در رابطه با ترافیک خیابان حکیم نزاری و منتظری گفت: مقدماتی را در جهت یک طرفه کردن این دو خیابان نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
سلام خداقوت وخسته نباشید خدمت رئیس محترم سازمان حمل ونقل شهرداری ومعاونشون،دستور یکطرفه شدن خیابان حافظ مهرشهر بسیار دستور بجایی بود وواقعا تردد در این خیابان به یه معضل تبدیل شده بود.ما ساکنان مهرشهر از این اقدام کمال تشکر را داریم
آخرین اخبار