امضای تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه سپاهان و العهد لبنان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و العهد لبنان به منظور توسعه همکاری‌های بین‌المللی و انتقال تجربیات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تفاهم‌نامه همکاری ۲جانبه میان باشگاه سپاهان و العهد لبنان در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و انتقال تجربیات به امضای دو طرف رسید.

جلسه انعقاد این تفاهم‌نامه با حضور تمیم سلیمان رییس، محمد عاصی دبیر کل و یوسف یونس معاون باشگاه العهد و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علیرضا سالاریان رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان و آقای حسن خلیلی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت به صورت آنلاین برگزار شد.

برگزاری اردو‌ها و مسابقات دوستانه بین تیم‌های مردان و بانوان در همه رشته‌های ورزشی مشترک و تمامی رده‌های سنی، تبادل دانش مربیان، تبادل تجربیات علمی، فرهنگی، مدیریتی و مهندسی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

همچنین در این جلسه یاد شهیدان فقید فوتبالیست ۲ تیم، شهید حسن غازی کاپیتان تیم سپاهان و شهید قاسم شمخه از باشگاه العهد گرامی داشته شد.

در پایان نیز مقرر شد ۲ باشگاه برای همکاری‌های بیشتر و گسترش روابط در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی در ایران و لبنان با یکدیگر دیدار کنند و از تیم فوتبال باشگاه العهد برای دیدار دوستانه در ورزشگاه نقش جهان در زمان مقتضی دعوت شد.

تیم العهد لبنان یکی از پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم‌های لبنانی است که تاکنون بیش از ۷ بار در لیگ و بیش از ۶ بار در جام حذفی این کشور به مقام قهرمانی دست یافته است و امسال نیز در رقابت‌های آسیایی حضور دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار