فرماندار شهرستان کبودراهنگ به شهروندان درباره روند افزایشی شیوع کرونا در این شهرستان و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الله مهدوی فرماندار کبودراهنگ در ستاد مقابله با کرونای شهرستان کبودراهنگ، با در خواست از مردم برای جدی گرفتن نکات بهداشتی گفت: در شهرستان کبودراهنگ به همت مردم و کسبه دوران سخت کرونایی پشت سرگذاشته شد و شهرستان به وضعیت آبی بازگشت، اما به علت عادی انگاری، این شهرستان وضعیت زرد به خود گرفته است.

او افزود: با توجه به افزایش دوباره شیوع کرونا و تغییر وضعیت این شهرستان از آبی به زرد، مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند بنابراین از شهروندان می‌خواهیم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دوری از تجمع، شیوع کرونا را مهار کنند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به وضعیت خطرناک و پیش رونده شیوع کرونا، بار دیگر به مردم یادآور شد هیچ کس از این بیماری مصون نخواهد ماند چراکه سن شیوع ویروس کرونا در افراد کاهش یافته است و خانواده‌ها باید بیشتر مراقب کودکان و نوجوانان خود باشند.

مهدوی تصریح کرد: مردم از ساده و عادی انگاری اوضاع بپرهیزند و با برنامه ریزی فقط برای کار‌های واجب از خانه خارج شوند و حتما ماسک بزنند.

شهرستان کبودرآهنگ به مرکزیت شهر کبودرآهنگ در شمال غربی استان همدان قرار دارد. این شهرستان از شمال با شهرستان خدابنده، از غرب با شهرستان بیجار و قروه از جنوب با شهرستان‌های بهار و همدان و از شرق با شهرستان‌های رزن و فامنین همجوار است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی بالغ بر ۱۴۳٬۸۷۸ نفر دارد که از این تعداد ۶۰٬۰۰۰ در نقاط شهری و مابقی در مناطق روستایی ساکن هستند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.