داداش زاده: باید از جذب بازیکنان باکیفیت خارجی استقبال کرد/ عزیزی خادم دست دلالان را از فوتبال کوتاه کند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص احتمال لغو قانون منع جذب بازیکنان خارجی توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد داداش زده، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص احتمال لغو قانون جذب بازیکنان و مربیان خارجی گفت: بسیاری مخالف این موضوع هستند، اما با ورود مربیان باکیفیت خارجی می‌توان به بازیکنان جوان برای شکوفا شدن کمک و دست مافیا را کوتاه کرد. متاسفانه در سال‌های اخیر دست مافیا و دلالان آن قدر باز شده است که به سادگی یک مربی را با وجود قرارداد از باشگاهی به باشگاه دیگر می‌برند. خوشحالم که عزیزی خادم با وزیر امور خارجه گفت و گویی داشته است. از او درخواست می‌کنم ابتدا جلوی مافیا و فساد را در فوتبال بگیرد.

داداش زاده ادامه داد: مربیان خارجی می‌توانند به مطرح شدن بازیکنان جوان کمک کنند، چون تعدادی از مربیان ایرانی تنها بازیکنان خاص خودشان را جا به جا می‌کنند. باید از ورود بازیکنان خارجی باکیفیت مثل پاتوسی، میلیچ و بشار رسن استقبال کرد، اما اگر قرار است بازیکنان خارجی بی کیفیت با هزینه‌های زیاد جذب شوند اصلا نباید به جذب بازیکنان خارجی فکر کرد؛ چون تنها بدهی‌های باشگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: باید بپذیریم بعضی مواقع نتایج بازی‌ها به جای آن که درون مستطیل سبز مشخص شوند با زد و بند تعیین می‌شوند. باید تنها بازیکنان و مربیان خارجی که می‌توانند به افزایش کیفیت فوتبال ما کمک کنند و تاثیر گذار باشند، جذب شوند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: به عنوان یک پیشکسوت و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران از عزیزی خادم درخواست می‌کنم از مربیان پایه برای تیم‌های ملی پایه استفاده کند و دست دلالان را از فوتبال ما کوتاه کند. همچنین قوانینی وضع شود که مربیان به باشگاه متعهد بوده و با جا به جایی مداوم بین تیم‌های مختلف با اعتبار باشگاه‌ها و فوتبال کشور بازی نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
به همین خیال باشین تا دست دلالا از فوتبال ما کوتاه بشه اونم با این هیئت رئیسه
آخرین اخبار