تولید خودروی ون TGE با چرخ هایی به سبک تانک + تصاویر

شرکت Man از کیت تبدیل مسیر کترپیلار برای ون TGE خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای استفاده در استراحتگاه‌های اسکی آلپ برای حمل و نقل میهمانان و رسیدن به مکان‌های با دسترسی دشوار، شرکت Man یک ون شگفت انگیز طراحی و تولید کرد.

گروه تولیدی سازنده کامیون و اتوبوس من (Man) که متعلق به شرکت فولکس واگن (VW) است، از تولید یک ون خبر داد و فاش کرد که این خودرو به جای چرخ‌ها، به واحد‌های محرک کترپیلار (caterpillar) به سبک تانک مجهز است و امنیت خارج از جاده خود را به طور قابل توجهی ارتقا دهد.

ماشینی برای سوار شدن در برف و گل

ون TGE ۳.۱۸۰، ۴x۴ Combi برای سوار شدن بر روی لاستیک‌های معمولی در جاده طراحی شده است، اما افزون بر این، این قابلیت را دارد که در صورت مواجهه با زمین‌های سخت مانند دامنه‌های پوشیده از برف یا چمنزار‌های گل آلود، می‌تواند در کمتر از یک ساعت بدون کمک متخصص، به چرخ‌های کترپیلار مجهز شود.

شرکت من اعلام کرد، این تبدیل وضعیت چرخ‌ها "مانند تعویض لاستیک" انجام می‌شود. تنها تغییری که در توپی چرخ‌های ون لازم است، نصب صفحه آداپتور اختصاصی است که به پیچ و مهره‌های اصلی چرخ ثابت شده و اتصال به محور‌ها را برقرار می‌کند. مسیر‌ها توسط سازنده کیت تبدیل مسیر TrackSystems ساخته شده اند و حدود ۳۰۰ کیلوگرم به وزن ون اضافه می‌کنند.

خودروی ون TGE با چرخ هایی به سبک تانک +تصاویر

شرکت من همچنین اعلام کرد که TGE ۳.۱۸۰ کامبی برای استراحتگاه‌های اسکی "ایده آل" است، به عنوان مثال می‌تواند برای جابه‌جایی مهمانان بین هتل‌ها و بالابر‌های اسکی و دسترسی به مراتع کوهستانی آلپ مورد استفاده قرار گیرد.

تولید خودروی ون TGE

با احتساب صندلی راننده، این خودرو در مجموع هشت صندلی دارد و با استفاده از درایو کترپیلار، می‌توان با این ون با سرعت حداکثر ۳۱ مایل بر ساعت رانندگی کرد، بدون اینکه برای گیربکس استاندارد هشت دنده اتوماتیک آن تغییری لازم باشد، چون در هنگام استفاده از دنده ۳ فراتر نمی‌رود.

تولید خودروی ون TGE با چرخ های تانک +تصاویر


بیشتر بخوانید:


تولید خودروی ون TGE با چرخ هایی به سبک تانک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار