صعودی شدن موارد ابتلای روزانه به کرونا در فرانسه

موارد ابتلای روزانه به کرونا در فرانسه رشد صعودی به خود گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آر تی، وزارت بهداشت فرانسه از صعودی شدن موارد ابتلای روزانه به کرونا در این کشور خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته در فرانسه ۳۰ هزار و ۳۰۳ مورد مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا به ثبت رسیده است؛ مسأله‌ای که نشان دهنده افزایش موارد کرونا در مقایسه با روز گذشته آن بود که به ۲۳ هزار و ۳۰۲ مورد رسیده بود.

وزارت بهداشت فرانسه در گزارش روزانه خود همچنین ۲۶۴ مرگ را بر اثر این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رساند که نشانگر کاهش شمار موارد مرگ و میر نسبت به روز گذشته است که به ۳۶۸ مورد رسیده بود.

طبق اعلام وزارت بهداشت فرانسه شمار موارد مرگ و میر بر اثر ویروس در این کشور در مجموع به ۸۹ هزار و ۵۶۵ نفر رسیده؛ همچنانکه شمار موارد ابتلا به کرونا در این کشور به سه میلیون و ۹۶۳ هزار و ۱۶۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فرانسه همچنین اعلام کرد شمار موارد ابتلا به کرونا در بخش‌های آی سی یو در بیمارستان‌ها به سه هزار و ۹۱۸ مورد رسیده است.

گفتنی است تا کنون بیش از ۱۱۸ میلیون و ۴۶۵ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از دو میلیون و ۶۲۷ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار