پیام همدردی رئیس جمهور چین در پی ابتلای بشار اسد و همسرش به کرونا

رئیس جمهور چین در پی ابتلای رئیس جمهور سوریه و همسرش به کرونا، پیام همدردی را خطاب به وی فرستاد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گلوبال تایمز، «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین امروز چهارشنبه پیام همدردی را به بشار اسد، رئیس جمهور چین در پی ابتلای بشار اسد و همسرش به کرونا ارسال کرد.

در پیامی که از سوی شی جین پینگ صادر شده است، آمده: رئیس جمهور چین پس از آنکه متوجه شد بشار اسد و همسرش اسما اسد به کووید-۱۹ مبتلا شده اند، به همراه همسرش «پنگ لیوان» با آن‌ها همدردی کرده و آرزوی بهبودی این دو نفر را کردند.

شی جین پینگ همچنین اعلام کرد: دولت چین و مردم این کشور به شدت از اقدامات صورت گرفته علیه همه گیری کرونا که از سوی دولت سوریه و مردم این کشور به انجام رسیده، حمایت کرده و اعلام می‌دارند مردم سوریه تحت ریاست بشار اسد، قطعا موفق به شکست کووید-۱۹ خواهند شد.

روز دوشنبه ریاست جمهوری سوریه از ابتلای بشار اسد و همسرش اسما اسد به ویروس کرونا خبر داده و اعلام کرده بود وضعیت این دو نفر در حالت پایدار است. ریاست جمهوری روسیه همچنین اعلام کرده بود این دو نفر در طول قرنطینه که دو یا سه هفته به طول خواهد انجامید، به کار‌های خود رسیدگی خواهند کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روز سه شنبه اعلام کرده بود در صورتی که درخواستی برای درمان رئیس جمهور روسیه و همسرش صورت پذیرد، به طبع ولادیمر پوتین، رئیس جمهور روسیه سریعا به این مسأله رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار