توله فُکی که توسط امواج دریا به ساحلی در روسیه آورده شده بود به دلیل استرس ناشی از هجوم مردم برای گرفتن عکس و فیلم جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هجوم مردم محلی برای تهیه عکس و فیلم، مرگ یک توله فک در سواحل روسیه را رقم زد. این حیوان پس از وقوع یک طوفان شدید توسط امواج به ساحل آورده شده بود. تجمع مردم برای تهیه عکس و فیلم و در نتیجه استرس زیاد موجب از بین رفتن این حیوان شد. این اتفاق در سواحل دهکده «زاروبینو» واقع در منطقه پریمورسکی کرای در شرق روسیه رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه ساکنان محلی با دیدن این حیوان در ساحل با وجود ناله‌های این حیوان با سگ‌ها و دوربین‌های خود به آن نزدیک شدند. در حالی این توله فک به مدت چندین ساعت در دست ساکنان محلی گرفتار بود که مادر نگران این حیوان برای بردن آن نزدیک ساحل شنا می‌کرد.


بیشتر بخوانید


پس از انتشار تصاویری در شبکه‌های مجازی گروه‌های حمایت از حیوانات وارد عمل شدند و این حیوان را از دست ساکنان محلی و محاصره سگ‌ها نجات دادند. در ادامه مادر این فک دو بار به ساحل و توله اش نزدیک شد، اما هر بار پس از بوییدن آن ساحل را ترک کرد. سرانجام پس از آنکه مادر این فک، بدون بچه اش ساحل را ترک کرد این حیوان به یک کلینیک دامپزشکی محلی منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. با این حال این توله فک جانش را از دست داد.

گفتنی است؛ پس از مرگ این توله فک تعدادی از دامپزشکان در روسیه به افراد محلی در خصوص نزدیک شدن به حیوانات دریایی در ساحل هشدار دادند و از آن‌ها خواستند تا در مواقع مشابه متخصصین حیوانات را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.