نماهنگ انتخاب درست براساس بیانات رهبر معظم انقلاب + فیلم

پایگاه اطلاع رسانی منتسب به رهبر انقلاب نماهنگی را برگرفته از بیانات ایشان در دیدار با مردم پیرامون موضوع انتخابات تبریز منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای، در روز ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در سالروز قیام مردم تبریز در سال ۱۳۶۵، به صورت مجازی با آنان دیدار و گفتگو کردند. ایشان در بخشی از بیاناتشان به موضوع انتخابات در کشور که چند ماه دیگر برگزار می‌شود اشاره کردند. دشمنان ایران اسلامی، در آستانه هر انتخاباتی در کشور، سعی در به هم زدن آرامش مردم و ناامن کردن فضای جامعه دارند.

مقام معظم رهبری در بخشی از بیاناتشان درباره انتخاب درست توسط مردم ایران و دشمنی‌های دشمنان فرمودند:

" انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است؛ این فرصت را نباید از دست داد. البته مخالفین جمهوری اسلامی نمی‌خواهند جمهوری اسلامی از این فرصت استفاده کند. اگر شرکت مردم پُرشور باشد، این یقیناً به آینده‌ کشور کمک خواهد کرد. البتّه اگر این شرکت پُرشور مردم همراه بشود با یک انتخاب درست که حقیقتاً یک نیروی کارآمد و باایمان و پُر‌انگیزه و علاقه‌مند به کار انتخاب بشود به وسیله‌ مردم، خب این نورعلیٰ‌نور است"


بیشتر بخوانید


پایگاه اطلاع‌رسانی منتسب به رهبر معظم انقلاب براساس این بخش از بیانات ایشان، نماهنگ «انتخاب درست» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.