یزدی: مقابل خیبر خرم آباد شانس با ما یار نبود/ به خاطر احترام به مسابقات در جام حذفی شرکت کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد و شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد در جام حذفی اظهار داشت: شرایط جام حذفی به همین شکل است. تیم‌هایی که از لحاظ فنی سطح پایین هستند، دفاعی بازی می‌کنند و حرکاتی انجام می‌دهند که در بازی وقفه ایجاد شود. با این حال چنین مسائلی توجیه کننده نیست و باید ایراد‌های خودمان را برطرف کنیم. در بخش دفاعی از نیم فصل اول هم بهتر بودیم و در نیم فصل دوم هم این روند ادامه خواهد داشت.

یزدی در ادامه گفت: در بخش هجومی نقص داریم و باید نقاط ضعف را برطرف کنیم، اما نوید این را می‌دهیم که با بازیکنان جوانی که در تمرینات درخشش خوبی دارند و پیشرفت می‌کنند، در آینده می‌توانیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم. به تیم خیبر خرم آباد تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند، اما امروز شانس با ما یار نبود. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم، زیرا با این شکست شرمنده آن‌ها شدیم. اولویت ما جام حذفی نبود و اگر بحث احترام به مسابقات مطرح نبود، از حضور در جام حذفی کنار می‌کشیدیم. باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم و کار را پیش ببریم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد اعتراضات خود و دیگر اعضای کادرفنی به داوری گفت: در صحنه‌ای که اعتراض کردیم، بازیکن حریف روی پای بازیکن ما رفت و داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. البته به دلیل این که صحنه را از تلویزیون ندیدم، نمی‌توانم نظر قطعی بدهم. از داوران می‌خواهم که دقت بیشتری کنند. از برخی برنامه‌های تلویزیونی هم گلایه داریم، زیرا اصلا صحنه‌هایی که داوران به ضرر ما سوت می‌زنند را نشان نمی‌دهد و بررسی نمی‌کنند. ما تیم کم بضاعتی هستیم و باید با نیروی بیشتری در لیگ برتر رقابت کنیم.


بیشتر بخوانید


او در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: پنجره نقل و انتقالاتی ما همچنان بسته است، اما از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که طی ۲، ۳ روز گذشته دریافتی بازیکنان را به ۵۰ درصد رساندند و فکر می‌کنم کمتر تیمی این مقدار از قرارداد را به بازیکنانش داده باشد. امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی هم به زودی باز شود و بتوانیم ۲، ۳ بازیکن را جذب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار