رئیس شورای آموزشی اتاق بازرگانی مشهد مطرح کرد؛

ضرورت تحول در آموزش نیرو‌های شاغل بنگاه‌های اقتصادی

مجید محمدزاده طبسی گفت: رشد بهره وری و ارتقای تولید در گرو اصلاح روش‌های آموزش نیرو‌های شاغل بنگاه‌های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید محمدزاده طبسی رئیس شورای آموزشی مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به تعاملات اتاق بازرگانی مشهد با سازمان فنی و حرفه‌ای به منظور نیازسنجی در بخش آموزش‌های حرفه‌ای و همچنین پیشبرد این آموزش‌ها با رویکرد کارآمدی، گفت: به نظر می رسد این تعامل می‌تواند آغاز خوبی برای تحول آموزش نیرو‌های بنگاه‌های اقتصادی باشد.

او با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی همواره از بحث آموزش‌های کارآمد و مؤثر استقبال می‌کند، افزود: سه سال است که تعاملات فی مابین اتاق با مرکز سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و نیز کشور آلمان برقرار شده است. در کنار این، وضعیت آموزشی اتاق‌های سایر کشور‌ها را رصد می‌کنیم تا در این مباحث به روز شویم و تلاش مرکز آموزش اتاق مشهد این است که بتواند بازوی خوبی در کنار بنگاه های اقتصادی در راستای تامین نیاز‌های آموزشی آن‌ها باشد.

 


بیشتر بخوانید



رئیس شورای آموزشی مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد درباره درخواست معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از اتاق خراسان رضوی برای ایجاد مرکز عالی سنجش مهارت‌ها،  ادامه داد: این مرکز می‌تواند بسیار موثر واقع شود؛ به ویژه وقتی از بخش آموزش دهنده تفکیک شود و ارزیابی و سنجش توسط بخش مستقلی انجام بگیرد. بدین ترتیب می‌توان به دستاورد‌های اجرایی کار هم بیشتر امیدوار بود.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.