رشادت‌های مدافعان سلامت تداعی کننده رشادت‌های دفاع مقدس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این یکسال اپیدمی کرونا، رشادت‌های مدافعان سلامت تداعی کننده رشادت‌های دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد جمالیان رئیس خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در دیدار مجازی با خانواده شهیدان شعبانی و گودرزی گفت: در این یکسال اپیدمی کرونا، رشادت‌های کادر بهداشت و درمان تداعی کننده رشادت‌های شهدا جانبازان و خانواده آن‌ها در طی هشت سال دفاع مقدس بود.

جمالیان افزود: از مدافعین سلامت که همانند ایثارگران زمان جنگ تلاش نمودند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

او اضافه کرد: از روحیه بزرگ ایثارگری و رشادت‌های شهدا و خانواده‌های آن‌ها و جانبازان و خانواده‌های شهدا و جانبازان که کماکان بسیج وار و دلسوزانه برای مردم در حال زحمت کشیدن هستند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

رئیس خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی با بیان اینکه یک نمونه بارز از یادگار شهدا خانواده‌های گرامی این عزیزان هستند اظهار کرد: امیدواریم طوری رفتار کرده باشیم، که به مردم ایران زمین ثابت بشود که رهرو خوبی برای راه شهدا و جانبازان هستیم.

او ادامه داد: انشاالله ما هم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و یاد و خاطره شهدا را همواره در تمامی مراحل گرامی بدانیم.

جمالیان تاکید کرد: انشاءالله خداوند این توفیق را به ما بدهد که همواره شهدا و خانواده‌های محترم شهدا از عملکرد ما راضی باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.