تأکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر اجرای سریع پروژه‌های آب و راه آهن

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های راه‌آهن و تامین آب آشامیدنی بن به بروجن اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دهمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: طرح‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، جاده‌سازی و تامین آب آشامیدنی بن به بروجن از مهم‌ترین طرح‌های سرنوشت‌ساز در این استان است.

او افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح‌ها موظفند هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مربوطه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: خوشبختانه در نشست اخیر با معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مشکلات اعتبارات جاده‌ها و سایر طرح‌های استان رفع شد.

او ادامه داد: برای استفاده از بودجه سال ۹۹ تا پایان تیرماه سال آینده فرصت است و در صورت هزینه‌کرد اعتبارات در این مدت، می‌توان برای اختصاص بودجه از محل سایر ردیف‌های اعتباری پیگیری و اقدام کرد.

عباسی با اشاره به جابه‌جایی ایستگاه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد یادآور شد: برای احداث این ایستگاه نباید هیچ‌گونه تاخیری انجام شود.

او اظهار داشت: مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حکم قانون را دارد و هیچ مدیر و مسئولی حق جلوگیری از اجرایی شدن مصوبات و طرح‌های مرتبط با این ستاد را ندارد.

عباسی با اشاره به محفوظ بودن حق و حقوق تمامی دستگاه‌های اجرایی واقع در مسیر اجرای طرح‌های مهم چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات احتمالی مربوط به این طرح‌ها هنگام اجرای پروژه‌ها رفع می‌شود.

او تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های راه‌آهن، جاده‌سازی و تامین آب آشامیدنی بن به بروجن به‌عنوان پروژه‌های پیشران در توسعه استان را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل پرداخت حقوق آب‌داران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: تعیین تکلیف وضعیت این کارگران در اولویت برنامه‌های مسئولان این شرکت قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار