حضور تیم بهنمیر پس از ۱۶ سال در لیگ برتر فوتبال

بهنمیر پس از ۱۶ سال دوری،در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم کیان سام بهنمیر که تنها ۲ هفته قبل از شروع لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران  تشکیل شده و فرصت کمی برای تمرین و هماهنگی تیمی داشته با ترکیبی از بازیکنان بومی، هدایت مربیان جوانش حامد دلاوری، مجید غلامی، علی آقاسی پور و سرپرستی ابوالفضل بهرامیان به دیدار رقیبانش می‌رود.

تیم کیان سام با حمایت مهدی غلام نیا مالک این باشگاه، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بهنمیر، در نخستین بازی فصل با وجود برتری کامل مقابل میزبانش کاسپین فریدونکنار به تساوی رضایت داد و در دومین بازی نیز امروز با ۵ گل چیتانو نوشهر را مغلوب کرد.

این رقابت‌ها امسال با شرکت ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند و ۲ تیم انتهایی جدول نیز به لیگ دسته اول فوتبال مازندران سقوط می‌کنند.

بهنمیری‌ها با وجود استعداد‌های فراوان فوتبالی‌ها به دلیل مشکلات مالی سال‌ها از لیگ برتر فوتبال مازندران دور ماندند.

بهنمیر که این روز‌ها بازیکنانی، چون شجاع خلیل زاده، سیداحمد مهدی زاده، پوریا پورعلی، سید جواد و سیداحد شفیعی را در تیم ملی و فوتبال کشور دارد، آخرین بار در سال ۸۳ با تیم فرنان در لیگ برتر فوتبال مازندران شرکت کرد که توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال استان را به دست آورد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار