لیگ قهرمانان اروپا؛

بازی راحت منچسترسیتی/ آتالانتا به دنبال انتقام بازی رفت از کهکشانی‌ها

دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ امشب (سه شنبه) با برگزاری ۲ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با برگزاری ۲ دیدار همزمان آغاز خواهد شد. مونشن گلادباخ به مصاف تیم منچسترسیتی می‌رود و رئال مادرید میزبان آتالانتا خواهد بود.

مونشن گلادباخ - منچسترسیتی

بازی راحت منچسترسیتی/ آتالانتا به دنبال انتقام بازی رفت از کهکشانی‌ها

در یکی از دیدار‌های امشب تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه "پوشکاش آرنا" مجارستان میزبان تیم مونشن گلادباخ خواهد بود.

این ۲ تیم ۵ بار در مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته‌اند که ۴ برد برای سیتیزن‌ها رقم خورد و یک بازی هم با تساوی به پایان رسید که نزدیک‌ترین بازی این ۲ تیم در دور رفت همین مرحله و با برد ۲ بر صفر به نفع منچسترسیتی خاتمه یافت.

سیتیزن‌ها از ۳۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس ۷۱ امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه نخست لیگ قرار دارند، اما تیم مونشن گلادباخ از ۲۵ بازی اخیر خود در بوندسلیگای آلمان ۳۳ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه دهم جدول بوندسلیگا قرار دارد.

شاگردان گواردیولا از ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس ۴ برد و یک مساوی کسب کرده اند، اما تیم مونشن گلادباخ از ۵ بازی اخیر خود در بوندسلیگا ۵ باخت را کسب کرده است که می‌تواند روحیه‌ی آن‌ها را برای بازی برگشت با سیتیزن‌ها کاهش دهد.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون - واکر - دیاز - لاپورت - کانسلو - رودریگو - گوندوغان - فودن - سیلوا - ژسوس - استرلینگ

ترکیب احتمالی مونشن گلادباخ: زومر - کرامر - زکریا - اشتیندل - پلیا - لاینر - هافمن - بن سبینی - گینتر - الویدی - نویهاوس

آتالانتا - رئال مادرید

بازی راحت منچسترسیتی/ آتالانتا به دنبال انتقام بازی رفت از کهکشانی‌ها

در دیگر بازی امشب تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" اسپانیا میزبان تیم فوتبال آتالانتای ایتالیا خواهد بود.

شاگردان زیدان از ۲۷ بازی خود در لالیگای اسپانیا ۵۷ امتیاز کسب کرده اند و در رده سوم جدول قرار دارند. در آن طرف میدان تیم فوتبال آتالانتا از ۲۷ بازی خود در رقابت‌های بوندسلیگای آلمان ۵۲ امتیاز کسب کرده است و در رده چهارم جدول قرار دارد.

کهکشانی‌ها از ۵ بازی اخیر خود، ۳ برد و ۲ تساوی را کسب کرده اند، اما تیم آتالانتا با کسب ۴ برد و یک مساوی آمار بهتری نسبت به رئال مادرید دارد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: کورتوا - واران - ناچو - کروز - مودریچ - آسنسیو - کاسمیرو - واسکز - مندی - وینیسیوس جونیور - ایسکو

ترکیب احتمالی آتالانتا: گولینی - تولوی - خواکین مله - رابین گوزنس - موریل -مارتن درون - فرولر - رومرو - دیمیستی - پسینا - زاپاتا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
خیلی اطلاعات کامل و جامع بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
خیلی ممنونم از مطالب مهم و حرفه ای شما
آخرین اخبار