مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان ؛

تکمیل ۳۰ خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در طرح ۳۰۷۰

ابراهیمی گفت: در آخرین دوشنبه امسال ۵ خدمت دیگر غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی رونمایی و با این رونمایی‌ها ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری تکمیل شد.

حمید ابراهیمی مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:اخذ غیرحضوری کمک هزینه اروتز و پروتز، برقراری غیرحضوری مستمری بازماندگان، اخذ تعهدنامه و تکمیل اطلاعات فرزندان بازماندگان، دریافت گواهی پرداخت حق بیمه پروانه ساختمانی و لیست هوشمند حق بیمه به عنوان پنج خدمت غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

او افزود: با توجه به اتمام رونمایی از ۳۰ خدمت غیرحضوری سازمان، ادارات کل و مدیران ستادی عضو طرح ۳۰۷۰ به صورت روزانه مشکلات این طرح را رصد کرده و نسبت به رفع مشکلات احتمالی بوجود آمده در روند اجرایی این طرح اهتمام ویژه‌ای دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت ویژه این طرح برای بهبود اجرای سرویس‌های ارائه شده سازمان از ابتدای شروع طرح اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت همکاران اجرایی در ادارات کل و شعب استان‌ها از طریق ویدیو کنفرانس کرده است.

او با بیان اینکه اجرای این طرح در سطح ملی با توجه به حجم سرویس‌های ارائه شده قابل تحسین است ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح با مشکلات و چالش‌هایی روبرو بودیم ولی به مرور زمان با اجرای برنامه‌های مدون و رصد روزانه مشکلات توسط تیم اجرایی در ادارات کل و ستاد اجرایی مرکز طبق آمارهای موجود از ابتدای اسفندماه شاهد رشد چشمگیر استقبال مخاطبان سازمان از این طرح هستیم .

ابراهیمی تصریح کرد: تلاش شبانه روزی تیم اجرایی ستاد مرکز که با سعه صدر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اعلامی از سوی ادارات کل اقدام نمودند قابل ستایش و تقدیر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.