بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ 26 اسفند؛

تشکر مسی از حامیانش در این مسیر/ تبریک فوتسالیست مشهور به مناسبت ولادت امام حسین (ع)/ حرکت عجیب بازیکن معروف روی داریوش شجاعیان

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


لیونل مسی بازیکن معروف آرژانتینی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌ خود به بودنش در بارسلونا افتخار کرده و نوشت:

"این افتخار بزرگی است که به این تعداد بازی که با بارسلونا انجام داده‌ام. از همه همکارانی که در این سالها مرا همراهی می کردند و همچنین از خانواده و دوستانم که همیشه در کنار من بودند تشکر می کنم."

پست جدید لیونل مسی

رامین همتی رئیس کمیته مشوقین باشگاه استقلال تصویر نوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر کرده و چهارشنبه سوری را به مردم ایران تبریک گفت.

استوری جدید رامین همتی

 

احسان لشگری، کشتی‎‎‌گیر آزادکار ایرانی جمله‌ای تامل برانگیز را در صفحه اجتماعی‌اش با کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

استوری جدید احسان لشگری

 

وحید شمسایی، فوتسالیست مشهور کشور و سرمربی تیم گیتی‌پسند با انتشار شعری فرارسیدن ولادت امام حسین(ع) را تبریک گفت.

استوری جدید وحید شمسایی

 

سیاوش یزدانی بازیکن باشگاه فوتبال استقلال تهران تصویری از حرکت جالبش با داریوش شجاعیان را در فضای مجازی منتشر کرده و نوشت:

"چغر بد بدن"

استوری جدید سیاوش یزدانی

 

الهه منصوریان بانوی ووشوکار ایرانی تصویری از تمرینات خود در صفحه اجتماعی‌اش بارگذاری کرده و از اعتمادش به خدا برای گرفتن امتیاز نوشت.

استوری جدید الهه منصوریان

 

عارف غلامی در آخرین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را در صفحه‌ شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

استوری جدید عارف غلامی

انتهاش پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار