حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خانواده‌ها توجه بیشتری به سلامت آقایان داشته باشند

دبیرعلمی کنگره سلامت مردان گفت: آقایان به دلیل مشغله‌های فراوان بیماری خود را مهم تلقی نمی‌کنند و خانواده‌ها باید توجه بیشتری به وضعیت سلامتی این گروه از افراد داشته باشند.

محمدحسین حیدری دبیرعلمی کنگره سلامت مردان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی ازایده‌های افرادی که می‌توانند راهی را برای پیشگیری از بیماری مردان ارائه کنند، حمایت می‌کند.

او ادامه داد: آقایان به عنوان پایه و اساس یک خانواده باید به سلامتشان اهمیت بیشتری داده و سعی داشته باشند هرگونه علائم بیماری ظاهر شده در بدنشان را مهم دانسته و در رفع سریع آن بکوشند.

حیدری گفت: همچنین آقایان به دلیل مشغله‌های ذهنی به طور معمول علائم بیماری‌ خود را مهم تلقی نمی‌کنند، بنابراین توصیه می‌شود خانواده‌ها توجه بیشتری به وضعیت سلامتی این گروه از افراد در خانه داشته باشند.

دبیرعلمی کنگره سلامت مردان بیان کرد: یکی از دلایل اصلی درگیری و افزایش بیماری در آقایان، حضور بیش از اندازه آن‌ها در اجتماع و رعایت نکردن برخی نکات است که شانس ابتلای آن‌ها به بیماری‌هایی مانند: آندروپوز یا سرطان پروستات را به خصوص در سالمندان افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار